Lek; Hot or not
Hittade denna på katter.ifokus så tycker vi kan leka den här också :)
_Den går då tillsåhär, jag lägger upp ett kort. Och sen ska en av er skriva hot om ni gillar fotot. Och not om ni inte gillar fotot.
Sen är det er tur att lägga upp ett kort, och nästa person skriver vad den tkr, osv.
*Hoppas ni fattar, men många kan den säkert redan*
OBS, Korten kan vara på vilket djur som helst !_

Kan inte låta bli att kommentera #0 även om det inte är vad leken går ut på. Jerseykor är så söööta! *vill ha* Jättegullig bild!
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
Not för jag tycker inte om att fotot är taget i den vinkeln. Ett plus är att hamstern är väldigt söt. :)
Hot or not?
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
#5 Hot för att jag gillar perspektivet och skärpan i bilden. Enda som stör är pinnen i bakgrunden vid hundens nos men annars var det en mysig bild :)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
HAHA xD massa dubbletter är ja :D
Svarar på #14 istället.
Hot & not (igen). Fina höstfärger & hunden är supersöt. MEN, det hade kunnat få vara bättre skärpa. :)
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥
#17 Du glömde svara på min:)
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥
Oj tänkte nog inte på det ;)
Jag säger hot.
Bilden är underbart vacker :)
#22 Hot & not. Hamster är übdersöt men det är inte så mycket skärpa på hamstern och bakrunden är inte så jätte fin :)
Kör med en naturbild som jag tagit om man får det.

Mvh Alicia.
#23 Du avr lite snabbare, svarar på din med. Hot, bilden är jätte rolig och härlig. Dock är bakrunden dålig och ögonen lyser till av blixten.
Mvh Alicia.
Helt okej att köra med alla bilder man vill :) roliga ju större bredd det är på det :)
Putt*
Tog bort min bild, la den i fel tråd :O
Mvh Alicia.
#37 Både och. Bilden kan bli lite störande med så mycket i bakgrunden, & skärpan är inte riktigt bra. Annars, superfin bild & en jättesöt hamster!
MVH Wilma
ingen som säger något om bilden?
//Flöffo

Crazy hamsterlady and a turtle!