Bilder på dovefärgade hamstrar
Jag håller på att återuppliva en gammal färgartikel som Imasy påbörjat en gång i tiden.
Ni som har bilder på dovefärgade guldar får gärna bidra med era bilder.
Kom ihåg bara att bilden ska vara tydlig så man ser hamstern bra. Skriv gärna upp vilket hårlag den har också.
OBS! I denna tråd vill jag inte ha några tecknade hamstrar. (Dvs till exempel dominant spot, bandat eller sköldpadd) Kom även ihåg att din bild kan komma att hamna i en artikel här på sajten.
låt tråden också vara så fri från kommentarer det är möjligt är ni snälla.
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
http://hamster.ifokus.se/discussions/4e1c71c4d4ebea6dd400026a-eira Här finns det, men vet inte om bilderna är tillräckligt bra. Har inte kvar dom på datorn tyvärr då min dator inte funkar.

#1 Meningen är att det här blir en låst visningstråd för bilderna sedan, så bilderna behöver komma in direkt i tråden tyvärr.
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
Hehe, har en lite dålig bild på en liten bebis. Bebisen är långhårig och även rex :)

Den kanske är bättre än inget om ingen annan har en bild.
Mvh Alicia.
Är inte 100 på om han är dove, har jätte svårt med de silver/gråa färgerna så skulle vara jätte tacksam för hjälp men här kommer det iaf en bild på min trötta Curry ;* Han är LH och om han nu har ''rätt färg'' så är det fritt att låna bilden
Du kommer alltid att ha största platsen i mitt hjärta. Jag saknar dig ;'(

Annicas Hamsteruppfödning