Gott nytt år!
Ja nu har 2011 övergått till 2012. Så nu vill jag hälsa alla hamster älskare Gott Nytt år! :)
Här på landet var de duktiga med att inte smälla före 00, så det var ju bra Speciellt för djuren :D
Men iaf ha ett bra nytt år och jag hoppas förra året var bra :)
Ni som har lite nyårsbilder på hamstrarna få mer än gärna lägga in dem i tråden!
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
gott nytt år :D
här har det smällts lite hela tiden, inte stora raketer men typ smällare och sånt på dagen ;)
men mina djur är inte så rädda för raketer :D

Gott nytt år! :)
Jag somnade med barnen vid kl 22, sonen skulle få vara vaken för att se fyrverkerierna men vid kl 22 sa han att han var trött och ville gå och lägga sig, fine by me. ;) Thihi! Jag tänker ju då inte tvinga min 5-åring att vara vaken längre direkt, speciellt då han är en sån som vaknar rätt tidigt på morgonen.
Vaknade vid 23.50 av att det smällde utanför dörren. Sen vid 12 slaget så smällde det som sjutton! Tacka gud för att jag har två söner som sover igenom det mesta! Jag skulle kunna ställa mig där inne och sjunga opera och dom skulle bara fortsätta sova! ;D Haha!
Däremot när det vart tyst så vakna lill killen av att han tappat nappen. :)
Känns verkligen som att Molly(hunden) har det bättre hemma hos mamma trotts att jag saknar min lilla tokfia.. :)
// Nathalie
Haha, ja då kanske hela familjen var trött då ;)
//Nova
Gott nytt år allihopa! Det var väldigt mycket fyrverkerier innan midnatt.
Medarbetare på Vetenskap.

#4 Ja vi är jätte förkylda så vi är tröttare än normalt. :) Jag och yngsta sonen sov middag i tre timmar idag på dan. :P Thihi! Han brukar sova ca 1 tim, men sover alltid längre om nån ligger bredvid men 3 timmar var det länge sedan han sov. :)
// Nathalie
Hehe ja, kusin barnet här har feber och somnade precis innan 12 slaget så han missade raketerna, men det var bra. Eftersom han ska inte behöva stå med feber ute i vinterkylan.
Så han sov på och sover än :)
//Nova
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥