Hamster iFokus

Hamster

Etiketteravelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 915 ggr
kimky
0

*Sökes* Hane till avel

Hej!

Letar nu efter en passande hane till våran ena hona som vi planerar att para fram till våren omkring Mars.

Fakta om honan:

• Svart DS
  • Långhår
  • Född 30/10-11

Inte uställd eller reggad än men tanken är att göra det då hon ska regestreras in inom kort :) Bilder på henne finns på hemsidan www.brunstorp.n.nu och hamstern det handlar om är Dance of death.

Kan i byte låna ut en av våra hanar alt. lösa det genom kullen.

UlrikaD
2

Du söker alltså hane att låna, inte köpa?

Bara så jag fattar det rätt. Ska du låna kan det vara bra att skriva var du bor så det finns nån chans att få ihop det transportmässigt.

ps. Din hona ser jättefin ut:)

Novis10
0

Om du finns i Stockholm så kan jag erbjuda att låna ut någon hane. Du kan skicka ett PM om du är intresserad ;)

//Nova
Besök gärna min hemsida här.

Medarbetare på Hamster ifokus!

kaizoR
0

På hemsidan står det "Dacne of death" *fniss*

Har en långhårs hane i silverchoklad du kan få låna om transport tillåter. Världens finaste pröp är det!

Tazzar
0

Vad söker du för hane?

Vad är ditt mål med kullen?

Kan vara bra att veta, så att du även får "rätt" hane.

kimky
0

#1 Japp,söker en hane till avel bara för känner att jag inte har plats för en till just nu :)

Tack! ^^

#2 Bor mellan Linköping/Motala men har en vän som är i södertälje ofta.. Det är iaf närmare ju..

#3 Såg det nu,haha xD

Okej,låter intressant! :) Han bär på silver så skulle kunna ge fina ungar då.

Vart i landet finns han?

#4 Någon hane som passar bra med Svart DS då jag gärna vill se vad som kan erbjudas innan jag bestämmer mig ^^

Målet med kullen är att få riktigt fina DS ungar med tekning som är som mammas dvs med mycket vitt i som får bra temprament och blir snygga.

Det jag kan tilllägga som jag glömde ovan är att jag bor imellan Linköping/Motala men pluggar i Norrköping så är där i veckorna och ifall han finns längre så bara transport går att lösa så kan det också gå ju.

Hanen jag söker ska vara något som passar bra med Svart DS,gärna svartbaserat får det vara men ska vara långhår ^^