Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 1869 ggr
goldenhamsters
3

Mina jule hamstrar!

Har fotat lite julbilder på mina julehamstrar nu :)

Eternity

Vilken min :P

Haha, tyckte bilden var lite söt på nåt vis.

Det ser ut som om hon sniffar på tomten, men tittar man noga så ser man att tomten inte alls är framför henne.

Tom

Sniff

Snövit söta Tom

Blev bara en bild på krulliga Ella, för sen tog batteriet slut.

Vad tycks? Är de inte söta :D

Mvh Alicia.

mjuhm
1

HELT LJUVLIGA! Kyss

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

HamsterMarie
0

Jättefina! Älskar Eternitys miner. Glad

WilmaP
0

Otroligt söta! KyssJag älskar Toms fluffiga päls!

[Bibbo]
0

Gud så SÖTA , jag vill kidnappa (eller ska) Eternity FörvånadKyss

NinjaKakan
0

Väldigt söta alla 3 ^^ Tror jag kommer hamsternappa dom alla innan någon annan gör det;)

Flöffo
0

Ohh så söta Kyss!!!!Och vilka underbara bilder!Vad har du för kamera?

//Flöffo

NinaS
0

Jättefina bilder på sötisarna!

[Momiji]
0

Sö söta Glad

NinjaKakan
0

såå..var bodde du nu igen ? *sitter med eniro och gps framme färdigt att klicka i vägen från helsingborg*Oskyldig

goldenhamsters
0

Tack så mycket alla! Ja det här är mina sötnosar som underhåller mig om kvällarna :)

#6 Mormor glömde sin systemkamera hos oss från julafton, jag fcik fota lite med den sa hon. Tror det är en Sony A700, en väldigt gammal kamera. Men jag stod i ett par timmar och fick ha stort tålamod för hamstrar är inte de bästa modeller som man kan ha förutom att det är söta.

#9 Nä du får inte sno  mian hamstrar :O Jag bor i ehm, Luleå…. Oskyldig heheh..

Mvh Alicia.

NinjaKakan
0

#10 ..nää ska inte sno dom..bara byta ut dom mot 2 dvärgar :D

Linda3046
0

Så söta! Kyss Tom är ju bara så sockersöt!

NinjaKakan
0

Eller så byter jag ut dom mot mina marsvinsgosedjur :D Du kommer inte märka någon skillnad alls :D (förutom att dom är billigare i drift och är superlätta att fota:D )

goldenhamsters
0

#13 Haha, åh vad roligt. Djur som är enkla att fota, det är bara att komma för mina hamstrar var igår långt ifrån enkla att fota.. :P

Mvh Alicia.

NinjaKakan
0

haha :P Det är inte mina heller ^^

goldenhamsters
0

En sak som jag verkligen inte gillar med Eternity är att hon är så revirskyddande när hon fått mat.

Om man ger henne mat och sen ska byta vatten hos henne och hastigt tar ner handen i buren så går hon till attack! Hon blir väldigt fientlig, jag tror inte att fattar att det är min hand. Men om man istället tar ner handen långsamt och låter den ligga i buren så blir hon glad och klättrar upp i den. Men om man håller på och ändrar med saker i buren när hon är där blir hon otroligt arg och kan naffsas till.

Nu när jag skulle rensa hennes låda så stack jag ner handen rätt hastigt och då hoppade hon och bet mig i lillfingret :'( Hon har aldrig bitit mig förut. Jag får väl vara mer försiktig, men hon är inte sån… Hon är världens gosigaste, men så himla revirmarkerande i buren. Hon blir det mer med tiden, tror hon påverkas av de andra hamstrarna.

Så jag kommer inte ställa ut henne något mer heller. Hon är ju otroligt lugn, social och gosig väl när man tagit upp henne. Men när hon är på sitt revir, nej då måste hon markera att det är hennes.

Hon var inte så mycket så förut, men det har blivit mer med tiden. Inte kul, varken hennes pappa eller mamma är ju så :(

Mvh Alicia.

Hamsterstar
0

Dom är så charmiga :)

Älskar lilla Ella Kyss

Dom andra är också jätte söta Kyss

Prinsen tycker att hans dotter bara är för underbar, vi två sitter här och tittar lite på bilderna ;)

Odette
0

Söööötisar!!

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_