Pawnee *hjärta* Zuni
Har ju glömt att berätta att det kommit lite bebisar här hemma nu i juletider! ;) För ett tag sedan gick Pawnee, nf bandad, på dejt med Zuni, creme-gul. Och i torsdags den 22 dec så föddes det 6st rätt stora ungar. :)
Mamma Pawnee är uppfödd av UlrikaD här på forumet och Zuni är uppfödd av Bruden-Mbuti.
Bild på Pawnee, snodd utan tillåtelse av Ulrika! :P Haha!
// Nathalie

Grattis! :)
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
grattis! så mysiga de ser ut

Grattis till bebisarna!
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Du äger ju en systemkamera, ta dina egna bilder hörru!
Roligt att se bilder på pappan, han ser jättehärlig ut.
Mormor och morfar vinkar till bebisarna, och virkar små sockor i full fart:)
men vad kul.
grattis.
du vet vad… blir det kh och min färg så hit med den trots platsbristen.

Tackar! :)
#6 Ja jag ska försöka fixa iordning bilder på hela högen! Lat latare än latast! :P Haha!
#7 Borde inte kunna bli kh iom att både mamma och pappa är lh. :) Men jag ska nog se till att para honom med en kh sen så ska jag sukta med lite sköldis töser! ;) Hehe!
// Nathalie
Vilken söt pappa!
Och mamma med såklart ;)

#9 Pappa är super söt och super go! Honom köpte jag trots att jag inte skulle ha några innan William föddes men jag kunde inte motstå och det ångrar jag inte en enda sekund! Han har dessutom Napoleon från min kakkull bakom sig, iof rätt långt bak men det spelar ju ingen roll. ;) Thihi! Huvudsaken att han finns där! :P Thihi!
Kollade precis till ungarna medans jag gav Pawnee lite gott att äta och det ligger 5 bebbar kvar i boet. :) Alla är mörka, 4 är bandade. Den enfärgade ser ut att bli nf. Sen såg jag en jätte söt liten som ser ut att bli svart skp/vit! ;) Nuttinuttan!
Men här ska inte sparas nån padda utan här ska vi ha en unge som är gulfri! Dvs en hane. ;)
// Nathalie

Det är 5 riktiga små tjockisar som ligger där hos Pawnee! Hon är verkligen en super duktig mamma. :)
Det är 3st svart skp/vit, en svart bandad (kan vara dåligt skp) och en nf (kan vara dåligt skp).
Tänker inte ta upp och pilla på dom för att kolla kön förrens dom öppnat ögonen och knatar runt själv då förra gången jag gjorde det så åt hon upp sin lilla bebis, men då hade hon ju bara en.
Ena svarta skp/vit flickan ser ut att bli riktigt bra tecknad! Hennes rumpa är typ schackrutad med svart och gult! Riktigt snyggt och såå typiskt när man inte ska behålla en flicka! Hoppas verkligen att nf'en är en kille och även den svarta bandade!
// Nathalie
chack matt henne blev jag sugen på. meeen har ju intagningsstopp.
får gå å köpa ett större skohorn.

#12 Problemet är väl när man inte får plats med skohornet.
#13 ja för alla burarna är i vägen 
kan ju använda det som agilityhinder åt guldarna, om jag lägger det på kant. då får jag två användningar till hornet.

#14 Smart tänkt:)

#12 Ja det var henne jag tycker att du ska ta! ;D Thihi!
Synd att du inte skyllde på pengar eller så för då hade jag ju kunnat säga att jag är ju fortfarande skyldig dig ett par ungar för Dina och Zigge. ;P Thihi! Platsbristen är ju värre tyvärr..
Haha! Ni är ju knäppa! :P Btw när jag visar henne så kommer ni att slåss om henne, med eller utan skohorn! ;D Haha!
// Nathalie

#16 Det är väl klart att jag vill ha henne. Är ju barn-barn ju. Behöver inte ens se henne antar jag. Har så mycket släktträff här hemma så det blir ingen mer avel alls framöver:)