kindpåsar
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
hahaa jag hittade en rolig video på Youtube, helt otroligt hur mkt de kan stoppa på sig! x)
HAHA helt otroligt
Hahaha vad söt! Supersmart att korta ner den sista moroten lite så att den också gick in till slut :D
Hade varit rätt behändigt ändå. Tänk… Man hade inte behövt bära hem ica-kassar med mat som skär in i händerna mer. Vadå ryggsäck? Jag bär med mig skolböckerna i kinderna. Man hade inte behövt resa sig upp från soffan för o gå ut i köket o ta sig ett mellan mål. Finns massa fördelar med att kunna förvara det man vill bära med sig i kindpåsar ;)
#2 Böckerna hade bara blivit LITE våta…
För lite andnödskänsla när jag ser det, men hamstern verkar ju glad iaf
Haha jaja, man kanske inte kan se vad det står i böckerna, men positivt är att man iaf lär komma ihåg att ta med dom till lektionerna ;)
#2 haha ja! x) tyckte också det var smart av hamstern att bita av den lite haha :P
ja.. fast ändå lite obehagligt ;)
Obehagligt o obehagligt. Själv är jag så lat att jag gärna hade tagit det obehaget om det hade betytt att jag slapp pallra mig ur soffan när jag blev hungrig ;)
hahaha x) jag gillar inte att bara sitta still heela tiden :P
Nää du är ju ung o har spring i benen. En annan som är tant har inte samma energi längre ;)
nej men alltså det är inte det, jag typ.. "mår inte bra" av att sitta i soffan hela dagen och se på TV/vara på datorn, jag känner liksom att.. jag kan typ inte beskriva det x) jag känner att jag måste få någonting gjort! ;)
Hehe ja jag bara skojar lite. Jag sitter inte på soffan hela dagen heller ;) Massa saker att göra som att städa, ta hand om alla djur, umgås med mitt barn osv :)
väldigt intressant att han inte tar det hela solrosfröet :D Och frukansvärt söt är han/hon ju också ^^
Haha, helt fantastiskt egentligen! Å som någon skrev ovan så är dom ju inte dumma heller, när den sista moroten inte går in för att det är för fullt så gnager man helt enkelt ner den lite så att den också ryms *fniss*
Det är verkligen faschinerande hur mycket de kan utnyttja sina kindpåsar. Och att de kan ha så pass mycket mat där utan att det bekommer dem, himla praktiskt 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_