Julklappar?
God Jul & Gott Nytt År! på er allesammans. Hoppas att ni nu har haft en under bar jul och att ni nu fått många klappar!
Är lite nyfiken på vad som va din favvo klapp i år? så skriv gärna vilken klapp som va din absoluta favorit.
Min favorit va mini fotostudion som jag fick av min far :D Så nu så ska hamstrarna bli riktiga fotomodeller och jag hoppas dem inte har foto skygga, haha
Jag tror att det va den här jag fick, har inte öppnat och kollat jättenoga ennu 
Crazy hamsterlady and a turtle! 
Flingans Qito The Legend
Jag vet inte riktigt.. Fick så många fina saker.. ♥
Men en sak jag älskade var hamsterhagen jag fick , jag ville verkligen ha den och så fick jag den :) blev jätteglad :3
Fick också karlie wonderland saker och ett rör till min hamster :3
Va kul! Skulle också vilja ha en hamsterhage men har tyvärr inte plats för en ;)
Flingans Qito The Legend
min favvo julklapp var en ny systemkamera så nu ska hamstrarna en efter en få koma in i min foto stidio och fotas! ;)
Pengar till nya glasögon. Har haft dom jag har nu i snart 3 år, och dom har varit med om allt från extrema cykelkrascher, tappats i marken och småungar som klättrat på dom(eller, dom har klättrat på mig och fått tag i glasögonen). Dom är sneda och ramlar av så fort jag lutar mig frammåt. Kommer säkert dock att snåla med priset på glasögonen eftersom jag har 2 råttor som kommer hit om ca 1 månad och dom ska ju också ha leksaker och allt sånt 
Sen var det kul att öppna ett paket och hitta nya leksaker till hamstern och kaninerna.
Fick massor av klappar, men mina absoluta favoriter var:
- Pengar till Göteborg. Ska ner till en kompis här på HiF v. 10 :)
- En dammsugare till mitt rum - för det behövs verkligen! Marsvinen springer & skuttar & sprättar ut sågspån HELA tiden. & att bära pappas klump upp för trappen några gånger om dagen är inte okej ^^.
- The sims 3 djurliv
- Ett objektiv till kameran + massa tillbehör. Är supernöjd!
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥
Hihi, jag blev gladast över sånna här mysiga fårskinnstofflor. Nu kan jag gå omkring sådär mysigt i hemmet och slippa frysa om tossingarna! 
Blev också glad över min 2-dagars hoppkurs på ridskolan
. Fick 3 KL ridstrumpor (de är så fina, men dyra), böcker, pengar, vantar och varma 3-finger vantar till ridning! Det behövdes verkligen, det är så kallt så man tror fingrarna ska gå av vissa dagar i kalla ridhus. Brr!!
Och 2 dvärghamstrar som mamma ska betala, hon vågade inte köpa några eftersom hon trodde att jag skulle bli arg om det var fel färg elelr så
.
Mvh Alicia.
En parfym och en tjock mysfilt var det bästa
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
just ja, jag fick också en till favvo present, tack vare att Alicia skrev hoppkurs, tack! :) jag fick pengar till att hyra häst nu efter heljen! :D

Åh, jag är avundsjuk på fotostudion!
Jag fick inte så många klappar, men min bästa var pengar till att köpa en ny vinterjacka i mellandagsrean, det behövdes verkligen!
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
Mina favoriter fick jag före jul:
*Brage, sötishamstern ♥♥♥ (han fick jag ju välja ut själv, från uppfödare)
*En Canon eos 1100d med extra ojektiv.
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
Blev glad över även den minsta julklappen men den bästa var nog ett batterigrepp till kameran! I hamsterväg fick jag sådana godis-stänger crackers, & karlie wonderland-hus (dem är så himla fina!)
Blev också väldigt glad över ett par vaser jag pekat ut på ett småländskt loppis, men trodde inte att mamma/pappa köpt dem och hade ångest när jag åkte hem från loppiset att jag inte köpt dem 
mvh http://johannafranssonfoto.blogg.se/
Medarbetare på Degus
Vilka fina presenter ni värkar ha fått :D Jag fick dessutom lite pengar och en ny mobil 
Flingans Qito The Legend
Mina favoriter var
Laptop , iphone , kamera (som jag ska fota djuren…. för det mesta) ….
Det var det , fast igentligen är I Phonen till min födelesdag men jag ville ha den NU , så jag får inget av mamma & pappa när jag fyller år 
Fick inte så många julklappar, men en av de roligaste får nog bli övernattning på spa-anläggning tillsammans med mina systrar och våra respektive. Så sällan som vi får möjlighet att träffas alla 3 och bara mysa (utan barn och övrig släkt)! Ska bli jättekul!
Fick en hamster! En lite gullig plutt (: Min kompis fick brorsan till min. Har döpt min lille hane till Charlie! Tror han är nf kh, kaanske umb och kaaanske satin (; Är inte säker på om man är kh men tror det
Du kommer alltid att ha största platsen i mitt hjärta. Jag saknar dig ;'(
#16 Gör en bildtråd åt han :D
Mvh Alicia.
#17 Gjorde en precis! Men har inte börjat att fota honom med systemkameran, lite tidigt än och plus så har jag varit hos min bästis o hälsat på Charlies brorsa hela dagen men lite bilder finns det (: ^^
Du kommer alltid att ha största platsen i mitt hjärta. Jag saknar dig ;'(