Nasuada bildtråd!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nu har äntligen vår lilla sötnos kommit hem!
Vi hämtade henne idag (18/12) från Lojjs här på forumet! 
Hon har boat in sig och verkar väldigt nöjd. Laddar upp en film på henne i den nya buren, men ingen bra kvalité eller liknande. 
Tycker akvariumet känns lite litet, men enligt djurskyddslagen (heter den så?
) så ska buren vara tillräckligt stor. Men ja, matte har planer på att bygga ut 
Ska försöka fotografera henne lite, men det får bli en annan dag!
Naw, så söt! 
Mvh Alicia.
#3 Ja visst är hon underbar! 
Nä vad gulligt, att hon kunde ha tomteluvan på 
Mvh Alicia.
#12 Ja det tog många försök och blev en hel del misslyckade bilder när luvan åkte av eller redan hade åkt av
Men man får muta med mat ibland 

Naw, hon är ju bara för ljuvlig! Syskonen hälsar! Ska bli intressant att följa hennes uppväxt! =)
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
Ja hon är verkligen underbar! Är så glad att jag hittade henne 

Hon är väldigt social och super nyfiken! Har aldrig träffat en så nyfiken hamster innan 

#15 Åh, vad härligt att ni trivs så fint ihop redan!
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
Herregud så söt hon är i luvan haha :D
Naaw, va gullig hon är i tomteluvan!
Jag väntar på att få hem syrran Saphira.
/Mvh Jenny
Medarbetare på Djurannonser och Djurtransport

Så otroligt söt hon var i sin luva:)
haha nej va söt hon är! å tomteluvan var ju super gullig 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Tack för alla kommentarer! Kul att ni gillar tomteluvan, kanske beror på sötnosen som bär den 

#16 Ja hon är obeskrivlig! Så pigg, vaken, livling och nyfiken men samtidigt en riktigt social och gosig tjej 
#18 Så spännande! Hoppas du med gör en bildtråd, vore så kul att följa hennes syskon! De är så vackra 
När man har varit ute och rastat så måste man äta ordentligt! Så blir man en stor och stark hamster 
Jag provade att göra en liten blandning av äggula, lite olika köttfärs, linfrön, persilja och mjölkfritt smör. Det fick koka i vatten och sedan i smöret. Jag tyckte inte det såg så jättegott ut, men det höll inte Näsan med om! Mums!