Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 2435 ggr
goldenhamsters
0

Grattis Tom 1 år!

Idag blir min finaste älsklings Tom 1 år gammal! Tråkigt nog så får han inte vara hemma på sin födelsedag utan är hos Erica på parningsuppdrag då honan gick tom, som iof inte han har något emot tror jag ;)

Jag köpte Tom i april i år av Coco Popz, han heter ju Coco Popz Tom Toolbox.

I början kallades han här hemma för ADHD hamstern eftersom han hade så mycket energi. Men efter att han fått bli pappa så lugnade han ner sig betydligt och blev min lugnaste myshamster :)

Han blev utställd på SM och fick då Cert, hans päls var rätt dålig då. Han har 9 A:n i pet-klass. Så lite fin är han:)

Lite bilder på honom från när han var ny tills bilder på honom nu.

Mamma kallar honom för marsvinet, för han är stooor!

Han är nu en mörk creme. Det är visserligen bra på utställning, men jag gillade min blekfis Tom mer än den mörka.

Ja som ni ser så går han rätt lättklätt nuför tiden, och kör på orange overall :P

Måste bara säga att just nu är Tom min absolut snällaste hamster. Han har aldrig försökt naffsa/bita mig eller sett sur ut, han låter en hålla honom hur som helst och är väldens bästa soff-kompis :) Det enda som kunde vart lite bättre än väl att han kunde vart lite mer ointresserad av grannarna Ella och Eternity och var mer intresserad av mig, men men han är ju en kille ;)

Storta grattis älskade favorit Tom!

Mvh Alicia.

goldenhamsters
0

Ps. Vill också gratulera hans brorsa Tutte som Linda äger! :)

Mvh Alicia.

Ozanna
0

Grattis Tom!!!

//Anna :)

Channie
0

Grattis Tom! Skrattande Hoppas att du får något extra gott på födelsedagen.

/Mvh Jenny

Medarbetare på Djurannonser och Djurtransport

goldenhamsters
0

#2 Han tackar, tror jag.. ;)

#3 Ja jag hade tänkt åka dit nu och ge honom ett paket som innehåller det han gillar mest.. Okej det andra efter tjejer som han gillar, gooodis! :D

Mvh Alicia.

[Bibbo]
0

Grattis sötisen Tom :)

Roonja
0

redan, det var ju igår du köpte honom :P tiden går så fort! :)

Roonja
0
[Momiji]
0

Grattis Skrattande

Linda3046
1

Nämen gud vad pinsamt! På något vänster har jag fått för mig att Tutte fyllde år den 25:e Skäms Shit vilken tur att jag såg den här tråden! Får springa iväg till köket nu och fixa lite "hamstertårta" xD

Grattis till Tom, och såklart min lilla Tutte! Kyss

kentis
0

Superfin! Älskar bild nr 3!

mjuhm
0

Grattis fina pojken! Glad

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

Lojs
0

Grattis till fluffbollen! :)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.