Hamster iFokus

Hamster

Etikettoff-topic
Läst 1163 ggr
Warney
0

Hamsterpassning

Finns det någon runt stockholmsområdet som kan ta hand om min guldhamster Wilma mellan datumen 23/12-8/1, vi kommer självklart att betala er om så behövs.

PS, hon är 1 år och 4 månader gammal och så är hon NF umb.
:)

// Warney
Kolla gärna in på Ranhammar Racings team facebooksida ---------------------------------------> www.facebook.com/ranhammarracing

Evovva
0

Kolla med Anna Sundin som har  Curlys hamsteruppfödning. Hon finns i Nykvarn. Hon brukar hjälpa till att passa hamstrar.

Warney
0

tyvärr är det lite för långt,tack ändå, någon annan som har möjlighet?

// Warney
Kolla gärna in på Ranhammar Racings team facebooksida ---------------------------------------> www.facebook.com/ranhammarracing

Natalinas
0

Vart bor du ?

Warney
0

Jag bor i åkersberga-

// Warney

Warney
0

Putt,

// Warney

Natalinas
0

Bor i vendelsö, om ni kan lämna hamstern här så kan jag passa den:)

Warney
0

Jättegärna, vad kommer det  att kosta, mat tar jag med, Sand om så önskas även alspån om så önskas.

// Warney

Natalinas
0

Du kan Pm:à mig

Warney
0

8# jag har hittat en annan lösning, men tackar jätte mycket för att du erbjöd dig :)

// Warney

Natalinas
0

Absolut inga problem:) bara höra av dig om du behöver hjälp :)!