Hamsterpassning
Finns det någon runt stockholmsområdet som kan ta hand om min guldhamster Wilma mellan datumen 23/12-8/1, vi kommer självklart att betala er om så behövs.
PS, hon är 1 år och 4 månader gammal och så är hon NF umb.
:)
// Warney
Kolla gärna in på Ranhammar Racings team facebooksida ---------------------------------------> www.facebook.com/ranhammarracing
Kolla med Anna Sundin som har Curlys hamsteruppfödning. Hon finns i Nykvarn. Hon brukar hjälpa till att passa hamstrar.
tyvärr är det lite för långt,tack ändå, någon annan som har möjlighet?
// Warney
Kolla gärna in på Ranhammar Racings team facebooksida ---------------------------------------> www.facebook.com/ranhammarracing
Vart bor du ?
Jag bor i åkersberga-
// Warney
Putt,
// Warney
Bor i vendelsö, om ni kan lämna hamstern här så kan jag passa den:)
Jättegärna, vad kommer det att kosta, mat tar jag med, Sand om så önskas även alspån om så önskas.
// Warney
Du kan Pm:à mig
8# jag har hittat en annan lösning, men tackar jätte mycket för att du erbjöd dig :)
// Warney
Absolut inga problem:) bara höra av dig om du behöver hjälp :)!