Tips för forumet
Tänkte bara tipsa om att man behöver inte skriva någonting i en tråd för att få den i sin lista på uppdaterade inlägg.
Det räcker med att trycka på knappen, bokmärk högst upp i högra hörnet så följer man automatiskt med nya inlägg sedan.
Kan vara bra att veta:)

Det har jag faktiskt inte provat sedan senaste stora uppdateringen, jag vet att det inte funkade för mig innan, men förhoppningsvis funkar det nu. *provar på ett par trådar*
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Ha, det funkar! Tack för tipset!
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Wow då kanske man slipper TASS inläggen.. (Nej jag är inte lättretad idag, vad har ni fått det ifrån?! ;P Haha! Blir bättre efter 12 timmars sömn! :O Haha!)
// Nathalie

#3 Jo, jag har sett sådana lite här och var det senaste och tänkte att man kanske inte visste om det här.
Själv tycker jag att "tass" låter rätt gulligt… 

#5 Jo, men kanske retsamt för andra som följer tråden och ser att den blir uppdaterad, rusar in för att se vad för spännande som har hänt och får se….tass.

#5 Jag älskar tassar! Men inte på forum.. :( Om det inte är en bild på en tass förstås för det funkar kanon! ;) Thihi!
#6 Precis!
// Nathalie
Ja bokmärk är mycket bättre. Ibland när man spänt väntar på svar kommer det bara massa tassar hehe. Även om det så klart är roligt om någon vill följa med i det som skrivs i ens tråd :)
Vad är skillnaden på bokmärk och bevaka?