Hamster iFokus

Hamster

Etikettersajtenifokus
Läst 717 ggr
UlrikaD
8

Tips för forumet

Tänkte bara tipsa om att man behöver inte skriva någonting i en tråd för att få den i sin lista på uppdaterade inlägg.

Det räcker med att trycka på knappen, bokmärk högst upp i högra hörnet så följer man automatiskt med nya inlägg sedan.

Kan vara bra att veta:)

Lojs
0

Det har jag faktiskt inte provat sedan senaste stora uppdateringen, jag vet att det inte funkade för mig innan, men förhoppningsvis funkar det nu. *provar på ett par trådar*

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Lojs
0

Ha, det funkar! Tack för tipset!

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

mocchino
0

Wow då kanske man slipper TASS inläggen.. (Nej jag är inte lättretad idag, vad har ni fått det ifrån?! ;P Haha! Blir bättre efter 12 timmars sömn! :O Haha!)

// Nathalie

UlrikaD
0

#3 Jo, jag har sett sådana lite här och var det senaste och tänkte att man kanske inte visste om det här.

Tazzar
0

Själv tycker jag att "tass" låter rätt gulligt… Oskyldig

UlrikaD
1

#5 Jo, men kanske retsamt för andra som följer tråden och ser att den blir uppdaterad, rusar in för att se vad för spännande som har hänt och får se….tass.Flört

mocchino
0

#5 Jag älskar tassar! Men inte på forum.. :( Om det inte är en bild på en tass förstås för det funkar kanon! ;) Thihi!

#6 Precis!

// Nathalie

[Em_I_Am]
1

Ja bokmärk är mycket bättre. Ibland när man spänt väntar på svar kommer det bara massa tassar hehe. Även om det så klart är roligt om någon vill följa med i det som skrivs i ens tråd :)

sanso
0

Vad är skillnaden på bokmärk och bevaka?