Kan man blockera?
Kan man blockera vissa personers inlägg, så man inte behöver se?
Kanske en konstig fråga, men en undran :)

Nepp, det går inte.
Du kan dock blockera folk från att pm:a dig, men det är allt.
Hmm, ja det hade ju varit nåt!
// Sofia
Man kan ju också anmäla inlägg, då försvinner de automatiskt efter ett antal anmälnigar.
vad synd 
###
neva masquerade
**_Titta gärna in på min hemsida.
Välkomna :)_**
**_www.123minsida.se/scuzzies_**
Okej, synd att man inte kunde göra så, attans! 

#5 Skulle inte trådar se väldigt konstiga ut då om det fattades inlägg?
Man kanske får hålla sig ifrån att läsa trådar som personen skapat isåfall.
Jo, men jag hade typ hoppats på att kunna blocka just trådar som dessa startar, så man slipper se dem alls
Inte deras inlägg/svar i trådar men just uppstart av trådar.
Ahh, hoppas ni fattar vad jag menar, haha!

#7 Äsch, le och scrolla vidare:)
Om det inte är jag som sagt nåt dumt förstås.
#8 Ahhh, vet man aldrig!!!
Självklart inte Ulrika 

#9 Puh!!
Typ som man kan göra på Facebook.. blev så himla less på alla onödiga status uppdateringar från vissa så jag höll på bli knäpp! Men insåg ju sen att det bara var att kryssa för att man inte ville se de inläggen så det var ju rätt skönt å slippa :p
Men nä det går nog inte här tyvärr ^^
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

#11 Jag skylla hellre vilja kryssa bort lite folk i verkliga livet.
#12 Åhh om man kunde, va härligt livet skulle vara 
Hahaha :) Hemska ni är ;)
// Sofia
Asgarv! Jag kan meddela att det går att blocka folk irl också, man slutar helt enkelt höra av sig så rinner det ut i sanden å vips så har man inga vänner kvar 
Fast det är klart, en del blir man inte av med så lätt.
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
undra varför man vill blockera ngn
?
man måste faktiskt acceptera att andra människor finns sen kan man välja att inte ha dem i sitt liv
men på öppna forum är ju alla välkomna och då är det acceptans som gäller och passar inte det så kan man ju gå
det är kanske då man startar egna slutna forum hehe
###
neva masquerade
**_www.123minsida.se/scuzzies_**
Jag tror inte detta handlade om att man vill blockera någon i den bemärkelsen att kasta ut denne från forumet.
Jag tror tanken var att det skulle finnas någon form av filter så man kan välja själv vilken typ av inlägg man vill läsa eller skrivna av vissa medlemmar.
Det finns ju Insider minus vilket gör att man då blockerar all reklam på sajten, och tanken var kanske att det skulle finnas något liknande av det jag skrev ovan?

Allvarligt talat. Jag vet inte vad det ligger för groll bakigenom, jag är ju ganska ny jämfört med de som fött upp i 10 år.
Men jag börjar bli uppriktigt trött på att läsa tråd efter tråd med tjuvnyp åt folk.
Det där min mormor sa en gång: Har man inget snällt att säga så säg inget alls. Det är inte så dumt.
Jag skulle inte vilja blockera vare sig människor eller trådar, MEN jag vill verkligen inte läsa påhopp i tråd efter tråd.
Jag struntar i hur många smileysar det är efter dem. Jag tycker det är skittrist och det kommer att jaga mig från forumet snart.
# 7 i listan till vänster under varje rubrik står ju nicket på den person som startat upp ämnet. kolla där så behöver du inte öppna det ämnet och på det viset behöver du inte läsa vad de oönskade skriver.
enkelt el hur?
i andra ämnen ser du ju skrivarens bild och kan scrolla förbi utan att behöva läsa vad just den/de oönskade svarat/komenterat .
Kan tänka mig att trådarna skulle se bra knepiga ut om inlägg saknades dock ;)
nu önskar även jag att det skulle gå att blockera vissa.
iallafall i pm,korgen.
el går det att blockera såna som man inte vill ha pm,ifrån?
Jo det ska gå att blockera medlemmar från att ta kontakt, eller det har gjort det iaf.
Någon som vet mer? Har aldrig behövt använda den funktionen som tur är.

Skriv och fråga på support. Det ska gå att blocker pm från enskilda personer.
jag skulle också vilja blockera ngr :))
###
neva masquerade