Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 1044 ggr
Wisby9211
0

lite frågor

lite frågor till er med hamster

1.bits dom inte mycket?

2. vad gör ni med dom?

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

Ozanna
0

1. Nej, hamstrar bits inte om man köper en lugn och harmonisk hamster från uppfödare eller om man inte gör något som kan göra dom rädda. Jag rekommenderar att köpa från uppfödare då djuraffärers djur oftast inte har blivit hanterade och kan då vara väldigt rädda av sig. Men det finns bra djuraffärer också, men som sagt tycker jag att det är bättre från uppfödare. 2. Jag brukar mysa med dom i soffan och gosa med dom.

//Anna :)

Wisby9211
0

okej. roligt att höra lite vad ni gör med dom :) dom är ju så små, är ni inte rädda att klämma dom eller göra illa dom?

Charlie2006
0

#2 Så små tycker jag inte dom är, mina väger 200-240 gram, lika stora som två händer. Sen har jag mina dvärgar som därimot väger 20-25 gram, men nej jag är inte rädd att klämma dom eller göra dom illa.

1. Om en hamster hos mig bitit är om den är rädd, men händer inte ofta att dom bitts, och var några år sedan jag blev bitten. Alla mina hamstrar kommer från uppfödare och några är föda här hemma.

2. Myser/gosar med dom. Glad Fast inte alla tycker om att mysa med matte, så då får det vara, bra att ha många hamstrar då. Skrattande

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

mjuhm
0

Jag har redan svarat på Dhif :).

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

Wisby9211
0

okej, ja där ser man :)

[Bibbo]
0

1. De bits om de blir rädda eller om du luktar man t.ex.

Du får ju hantera den från början och ''göra'' den tam :)

2. Jag brukar mysa , träna agility med honom :)

Allt jag gör med han är underbart! :D

Nannah
0

#6 Luktar man? Hihi. Lite fel där va?:)

[Bibbo]
0

#7 AHAHA det ska stå mat Skäms