Hamster iFokus

Hamster

Etiketter: avelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 1329 ggr
UlrikaD
5

Ett nytt försök?

Gilbert: Jo, du maaaatte?

Matte: Ja, Gilbert.

Gilbert: Jag har ju inte kunnat undgå att märka att Amaretto inte fick några bebisar den här gången heller. Jag såg ju ett gäng ungar hos Gosan och Fanta, men de är väl inte mina va?

Matte: Det är klart att det inte är dina, kommer du inte ens ihåg tjejerna du är på date med? Pinsamma grabb.

Gilbert: Jo, det är klart, blev bara lite orolig, tänkte de såg sjuka ut.

Matte: Va, vaddå sjuka? De är ju jättefina bebisar!

Gilbert: Men de är ju alldeles fläckiga, tänkte de hade mässlingen eller nåt, menar du att de ska se ut så?

Matte: Det är en teckning och den kallas sköldpadd. Mässlingen…suck.

Gilbert: Sköldpadd? Ja, då är det verkligen inte jag som är pappa. Visste inte ens att vi hade skölpaddor hemma, men där ser man.

Men iallafall, matte, jag tänkte bara kolla när vi ska prova igen? Med Amaretto menar jag.

Matte: Jadu, vi ska nog inte prova igen, verkar ju inte vara någon idé.

Gilbert: Men va?! Inte prova igen, det är väl klart att vi ska prova igen, det var ju därför jag….äääh, host, harkel, vissel….Oskyldig

Matte: Därför du vaddå?

Gilbert: Nä, nu hörde du nog fel, jag sa inget. Menade bara att tredje gången gillt och så där.

Matte: Så om du får en chans till så tror du att du får bebisar?

Gilbert: Ja, det tror jag säkert!! Om inte annat så får ju jag rackarns rol…nä, jag menar hooost, vad dammigt det här nya spånet var då!

Matte: Ok, du får en till chans då. Vad sägs om en date nästa vecka, är du ledig då?

Gilbert springer genast och kryssar i sin kalender med rött, samtidigt som han diskret städar undan alla de virkade kondomerna han gömt i huset. Verkar inte som om han behöver använda dem just nu.Skrattande

Alexinas
0

Haha :)

Novis10
0

Haha, *asg* började asgrva :D

//Nova
Besök gärna min hemsida här.

Medarbetare på Hamster ifokus!

Lollypoppii
0

haha kuligt xD

Du kommer alltid att ha största platsen i mitt hjärta. Jag saknar dig ;'(

Escaflo
0

Aw, Gilbert ska på dejt :)

Hejsvejs~

Amun-Ra
0

*Asgarvar* Men fy Gilbert man dejtar inte med kondomer! Förstår du inte att Amaretto blir lädsen när inget händer då hon vill ha ungar efter dej och därför gick ut på date med dig. Se till att hon blir dräktig denna gång så du inte sårar henne igen.Flört

BlommaAnnicas Hamsteruppfödning Blomma

http://superpawshamstrar.blogspot.fi/

Channie
0

Hahaha men Gilbert då ;D

/Mvh Jenny

Medarbetare på Djurannonser och Djurtransport

Bruden-Mbuti
0

Skrattande

dethär skrattet satt bra.Glad

[Em_I_Am]
0

Hahaha älskar dina små berättelser och dialoger! Go Gilbert!

Miilla
0

HahahahaSkrattande

UlrikaD
5

Mina djur är väldigt sociala och pratglada av sig.Flört

[Bibbo]
0

HAHAH , hoppas det blir ungar nu! :)

Roxie
0

Hihi, Gilbert! Kyss

// Sofia

mocchino
1

Go Gilbert! Go Gilbert! Go Gilbert!! ;D

Jag håller med Gilbert! Tycker nog att han ska få gå på dejt med flera honor.. Skrattande

// Nathalie

[Sniff]
0

Åh, har han kvar de virkade kondomerna… Hoppas det blir bebbar nu! Skrattande

UlrikaD
0

#14 Ja, tydligen har han virkat nya sen sist. Trodde jag städade bort alla de gamla. Eller så hade han gömt dem på något strategiskt ställe.

Han kanske hade på sig dem sist jag städade buren.Flört

Sarah!
0

Hahahahahahah!Skrattande

Mvh Sarah

Ta en titt på min Hundhemsida

[Em_I_Am]
0

Gilbert är smart han. Använder han kondom får han ju ha lite rajtantajtan fler gånger. Tar det direkt blir det kanske bara en gång ;)

UlrikaD
0

#17 Han har alltid varit för smart för sin mattes bästa.Flört