Vila i frid, mitt lilla lamm
Min underbara, älskade Perlo har nu på kvällen somnat in. Han har sedan nån månad tillbaka haft en liten tumör på ena tassen, helt ofarlig och harmlös. Ungefär lika stor som en ärta. Idag när jag tog upp honom var den alldeles blålila.. Satte honom i min hand.. Och tumören spricker.. Rycker åt mig närmsta handduk och lindar in honom. Det är blod överallt. Så mycket blod i en sån liten hamster, fattar det inte. Helt hysteriskt, fanns liksom inget att göra. Satt på golvet med lille Perlo tryckt mot min kind och bara grät, några minuter senare så tog han sina sista andetag. Så ofattbart. Hann knappt med.. Varför lille Perlo? Mitt lilla lamm :( Han skulle fylla två år nu i februari, och jag vet att han hade kunnat bli så mycket äldre. Sov i ro, älskade Perlo-pånk :'(
// Sofia
Åh nej så hemskt! ;( Vila i frid lilla lamm.

Usch vad tråkigt! :( Är själv i sorg här hemma då en av mina älskade gamlingar slängde in handduken häromdagen. :( Man vill så gärna att dom skulle leva för evigt men man får trösta sig med att dom har haft ett bra liv iaf!
Tröstkramar!
// Nathalie
vad tråkigt.
verkar vara många av våra små vänner som går bort nu.
beklagar-
Vad tråkigt. Beklagar sorgen :(
Nej vad tråkigt! Inte lammet!
//Anna :)
Så tråkigt, åh så hemskt med så mycket blod också
. Håller med #3 om att det är många hamstrar som verkar dö nu, innan julafton och allt
.
Mvh Alicia.
Nej vad tråkigt, inte Perlo
Han var så fin!
Nej vad tråkigt Sofia, beklagar verkligen. Min lilla tjej har också somnat in denna vecka..
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!