mat som inte tar upp så mycket plats?
Jag ska ju åka iväg snart och min kompis undrar lite vad man kan ge den för mat och det ska ju jag fixa fram och så. Problemet är att jag inte vill ge henne typ ett stort salladhuvud och as mycket köttfärs, kommer ju ta upp jätte mycket i hennes kylskåp. Men vill samtidigt ge mina hampisar bra mat. Så har ni något tips på bra "resvänlig, lätt" mat? :) Mvh Alexandra
vet inte heller om tråden är placerad rätt men chansade lite!
Annars kan du väl ge henne en inköpslista och en liten slant så kan hon köpa det som inte finns hemma..
Alternativt att du tar köttfärs hemifrån- gör små portioner som du fryser in så kan hon bara ta upp en liten påse var tredje dag lr liknande. Likadant går ju att göra med en del grönsaker, bara skicka med frysta ärtor/majs, broccoli så kan hon tina upp lite eftersom :)
Det borde väl funka? Å ett ägg kanske hon rymmer i kylen hihi
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Haha, ja. Jo, ett ägg rymmer hon nog! :) Men ska nog handla lite grönsaker och sånt, för nån gurka, lite köttfärs och så tror jag inte är någon fara! Men det löser sig nog, får helt enkelt ta upp en liten yta i hennes kylskåp! ;D