Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 1309 ggr
[aammE]
0

[Bildtråd] ♥ Eeva ♥

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så, ny hamster och ny bildtråd! :) Har ej fotat henne så mycket ännu men jag ska försöka hinna med det i helgen.

Här är enda bilden jag har idag, Eeva och hennes fina hus! Tyvärr så använder hon inte huset till att sova i, hon sover hellre i ett hörn av buren, knashamster! Haha.

UlrikaD
0

Hon är så himla söööööt!Kyss

Fastrarna, samt farmor och farfar vinkar vilt här hemma.Skrattande

[aammE]
1

#Hon vinkar tillbaka och tackar för komplimangen! :)

Nä, hittade en mycket oskarp sovbild också som jag måste visa bara för att den är så söt!

Lojs
0

Naw, fina lilla tjejen, hon är saknad här hemma. 3 syskon, mamma och pappa hälsar härifrån!

Hon har nog faktiskt inte sovit i hus här hemma heller nu när du skriver det, syskonen ville bo i kartong, men hon låg nog hellre och myste med mamma i hennes hörne.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

UlrikaD
0

Såklart man ska sova där, fattar väl vem som helst.Skrattande

Magda
0

åå hon är så fin Kyss

[Bibbo]
0

#4 Skrattande

Ozanna
0

Naaaaww! Vilken liten sötnos!! :)

//Anna :)

Candela
0

Väldigt vacker! Vilken färg är det?

Lojs
0

#8 Hon är nog unik på forumet, hon är silvergrå rödögd brunörad umb. ;)

Bebis-Eeva på bild.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

[aammE]
0

#3 Hon verkar trivas himla bra här faktiskt. :) Har du någon gång vägarna förbi så är det bara att hälsa på!

#5 #7 #8 Lilla Eeva tackar för komplimangerna om inte annat så gör hennes mycket stolta husse och matte det. :)

[aammE]
2

Ska ha fotosession med henne ikväll! :D

Wand
0

Golligolli hamster! Kyss

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Roonja
0

AAAAAAAAAAAAAH! VILKEN FIN TÖS DU HAR DÄR, har aldrig sett den där färgen. Superläcker alltså! Oskyldig

Micee
0

Sööt! :)

Sagaaa
0

#2 SÖT BILD! ^^