händer mej flera ggr om dagen, och det är rätt så irriterande
You can't spell Bitchy without Itchy

Alla har det så just nu. Finns massa trådar inne på support och andra sajter.
Okej, skönt att höra att det buggar för fler än mig i alla fall.
Hänt många gånger på andra sajter, t.ex facebook, att vissa saker buggar för mig men inte för andra.
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Ja, TRE gånger idag. Har också hänr flera gånger när man ska kommentera att man klickar flrea gånger på "skicka"knappen och den åker upp liksom så man måste skrolla och trycka 4 gånger ibland innan det skickas, och ibland loggas man ut.
Bara tre?! För mig händer det ungefär en gång i minuten, ibland fler gånger. Och iFokus-nörd som jag är så sitter jag och uppdaterar frenetiskt för att jag inte vill ge upp hoppet, hahahaha. 
Jo, det händer i princip hela tiden för mig också. Men det är inte så mycket att göra än att ta det lugnt, ta kanske en lite fikapaus och komma tillbaks senare. Kollade upp nyss på google vad 503 brukar betyda och tydligen är det antingen överbelastning eller så är sidan nere för underhåll.
Om det är överbelastningsproblem så kanske det inte hjälper att hänga på uppdateringsknappen (som jag själv också är skyldig till). 
Hahahaha, sant… men man blir ju lite otålig… 
Har den som topsites eller vad det nu heter…
Superjobbigt är det. :/
Har hänt mig 3000 gånger idag. ÄR så trött på det.
Japp, det där pluppar upp hela tiden för mig också! :/

klistrar in vad som står på support:
Det ser ut som om en av våra webbservrar har gått ner. Jag misstänker att det kan förvärra de sporadiska problem vi haft med 503:or sen länge, eftersom alla förfrågningar då kommer till den andra servern.
Tyvärr har jag inte fysisk tillgång till servern, så jag har inte möjlighet att göra någonting åt det förrän den är tillbaka på fötter och jag kan logga in härifrån. Jag ska försöka hålla ögonen på vår friska webbserver så länge.
-- erik
Händer mig i princip hela tiden.. -.-
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥
Ah, det säger ju en del :)
#12 Åh, vad jobbigt!
Hoppas allt klarar upp sig snart.