Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 839 ggr
[Annelie i ystad]
0

Import.

Jag undrar om ngn känner till hur man får tag på utländska hamsteruppfödare?? Har försökt googlat men utan framgång. Vill se om jag kan få tag på ngn i danmark/polen eller tyskland då man med min utgångspunkt inte har så långt till dessa länder. Ngn som vet?? Snälla hjälp då jag vill försöka få in lite nytt blod som inte rerdan finns.

UlrikaD
0

Frågan är vad som är nytt blod egentligen och hur långt bak man ska titta.

Tycker fortfarande det är hysteriskt roligt att en av Roxies importhamstrar från tjeckien har jag fött upp mormorn till.

[Annelie i ystad]
0

Jag såg oxå det på veronicas tråd :)  Tja nytt i ngr led i alla fall. Googlar Hamsteruppfödare i …. Men får inte fram ngt. Har du ngt tips??? Eller känner ngn som du exp till?

Wand
0

Har du googlat på hamstery Poland/hamstery Denmark? Eller hamster breeders, etc? 

Det är ju säkrast att googla på engelska och försöka hitta träffar.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

UlrikaD
0

#2 Jag tror nästan det är lättare att köpa inom Sverige från någon som redan har importerat. Då får du ju nytt blod, samt att det finns en hel del snygga hamstrar främst från England.

Har ju inte tittat runt så mycket i länderna du skrev om men Danmark t.ex tycker jag har väldigt små och snipiga hamstrar.

Jag har ju sålt till Holland och Tyskland men inte köpt därifrån någonting.