Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 1001 ggr
UlrikaD
0

Rasthagar

Satt och surfade på marsvinsforumet lite och funderade på om det inte hade varit smart och fixa en våningsbur att ha som rasthagar till hampisarna.

Som typ en sån här, fast kanske en våning till.

http://marsvin.ifokus.se/discussions/4ee13ce6d4ebea60100086d1-saljes-tva-burar-i-en#discussions-1

Roonja
0

Oj, fin, den var. Hamstrarna skulle nog tycka om det Ulrika! ;D

Bruden-Mbuti
0

ser ju ut som en utmärkt lösning.

då behöver man inte hålla på å oroas över att de kommit ut när nån glömt stänga badrumsdörren efter sej (våra rastas på badrummet)

tror jag i vår ska bygga om ena utomhus kaninburen el en gammal byrå till rasthage.

UlrikaD
0

Jag har ju två på golvet, men de tar ju plats. Kändes smart att bygga på höjden istället.

Linda3046
0

Ja, en sån där vore ju jättesmart att ha som hamsterhage om man har många hamstrar tycker jag :)

[Sniff]
0

Ååh jag vill ha… Skulle vara så praktiskt! Håller på och letar hyllor som kan användas som hagar nu på blocket. Men en med flera våningar skulle vara så bra.

Be-Bopz
0

Skulle va kul att veta hur hon byggde den, jättefint, jag är alltid i behov av mer hagar och göra en hylla över de andra vore ju toppen :D

UlrikaD
0

Vet att det finns fler inne på marsvin som byggt våningsburar i fler plan. Finns en hel del burtrådar där inne. Var först nu det slog mig att man kunde ha en sån som rasthagar till hampisarna.

Undrar hur många våningsplan det får plats till taket.Tungan ute

[Em_I_Am]
0

Supersmart! När jag hade marsvin körde jag med pallkragar på golvet (länkade ihop två så det blev stor springyta) men det funkar inte på klätterapor till hamstrar ;) En sån hade varit hur bra som helst så slapp man (jag) ha halvt nervsammanbrott när man rastar hamstrar lite här o var som tex en på toaletten, en i sonens rum som är hamstersäkrat o en i stor sänglåda. Livrädd att någon i familjen ska glömma sig o släppa in katterna :-O