Hamster bebisar
Snart kommer min hamster Doris få sin första kull, jag har ingen aning om när den kommer men den kommer snart. Doris är en Zoo hamster som jag köpte dräktig tyvär, och jag har derför ingen aning om vem som är pappa till kullen men troligen en av hennes bröder.
Jag kommer sälja ungarna sen när dem är ca 5 veckor gamla om inte alla blir sålda så kommer jag ge dem till en djuraffär. Kullens mamma Doris är en sprallig och äventyrslysten hona som gillar att varra ute på upptäcks färd :)
Ungarna kommer endast säljas som sällskaps djur då jag inte vet vad de bär på för sjukdomar/defekter och jag vill inte att dem sjukdomarna ska blandas in i några linjer som uppfödare jobbat med för att hålla rena. Ungarna kommer heller inte säljas som föda till andra djur.
Ungarna kommer finnas i södermanland, för mer information ber jag er att mejla till jessika.jon@hotmail.com
En bild på mamma Doris
Crazy hamsterlady and a turtle! 
Flingans Qito The Legend
Du resonerar klokt :) Hoppas allt går bra med mammsen! Lycka till! :)
// Sofia
Tack så mycket
Flingans Qito The Legend
Hoppas att allt går bra! :) Du verkar vara väldigt seriös :D
Mvh Sarah
Ta en titt på min Hundhemsida
Tack, jag hoppas också att det går bra för min lilla tös 
Flingans Qito The Legend
Va fin hon är! Riktigt svart också *nom nom*
Mindre kul att du fick hem henne dräktig, det är väl inte det ultimata direkt.. men jag hoppas allt går bra med henne och de kommande små ^^
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Tack, men den lilla hamstern börjar förvirra mig lite hon har haft brunst men sen har hon hoppat över flera dagar och blivit en riktig tjockis och så igår kväll så hade hon brunst igen över en vecka senare
Så det blir bara att vänta o se
Flingans Qito The Legend