dvärghamsterkillar!
Två hamsterkillar kvar! Är det någon här på hamsterifokus som vill köpa dessa små rackare? Jag kollar här först då det är flest kunniga här. Hoppas verkligen att någon är intresserad för dom är verkligen jätte snälla, dock tyvker min andra hamster Ludwig att dom börjar bli lite jobbiga.. Säljer dom för 150kr och då får ni med en påse övergångsfoder också! :)
(Bilden gör inte färgen på dom rättvisa, dom har varmare färg i verkligheten och ser absolut inte så där gråa ut..)
vart finns du? vet att jag inte får köpa med jag vil ha ändå :( men någon annan kanske också vill veta ;)
å två agoutie.
så fina.
fast tyvär inga fler dvärgar hit nu.
vilka sötnosar 
Otroligt fina! Synd bara att de var hanar,hade funderat på att skaffa en till hona ..
MVH Wilma
Riktigt fina! Söker ju en hane som avel.
Men är osäker på hur jag ska fixa transport.
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥
#5 Vart bor du? Jag kan transportera en bit men inte jätte långt..
har letat efter en hamsterkille, men vet inte med transporten. Jag bor ju i lilla växjö.. om dom ens finns kvar?
#7 Hamstrarna finns kvar! Och ja då får vi kolla runt lite om vi hittar transport. :)
yes! det får vi! :D vad bor du? fall det är lite nära iaf ? :D
Jag bor i Katrineholm, som ligger i sörmland.. Dock en bra bit från Växjö, men jag kan transportera ner till Linköpingstrakten. :)
Om du inte är intresserad och inte vill köpa dom så säljer jag dom till djurmagazinet i Eskilstuna….
Jag är intresserad! tro inget annat, dom var supergulliga! Men jag vet inte riktigt om jag har möjligthet att åka upp till katrineholm, eller till linköping heller för den delen innan nyår! Och jag vet inte.. det känns lite sent då.
Vad synd! Hoppas att du hittar några närmare dig! :)
varför kan du inte vänta tills efter nyår? jag tycker verkligen inte du ska sälja de till djuraffären, det är bara 1 månad kvar ju.
#12 Jag har kanske hittat transport till växjö :)
Har du? :) Men är dom redan tama och så då? Och när också isf? :D
för har kommit på att vi ska åka till egypten :o är så glömsk. dock har jag ju hamstervakt till mina två tjejer, men känns lite som att jag precis bara hinner se den innan jag åker iväg. Åker ju redan den 18 december!
#18 Oj , vad synd! Men hoppas att du får det trevligt i Egypten! :)
liinnea: Ja, verkligen! :( hoppas jag med! :D