gemensam hamsterblogg #2
den gamla tråden hittar ni här :)
tänkte fortsätta här.
jaja. vi är 6 st som bloggar på lovehamster. (det är en till som kanske ska blogga också). vi är:
- jag, paulina, 13 år som äger guldhamster Puff.
- julia, 11 år, äger gulhamstrarna Goldenhamsters Citrus och Chilli (Olyxas Indiana Jones)
- alicia, 15 år, äger gulhamstrarna Goldenhamsters Eternity, Natalinas Ella och Coco Popz Tom Toolbox (Tom)
- nadja, 14 år, äger guldhamsterm Brage
- nora, 12 år, äger guldhamstern Harley
- therese, 13 år, äger dvärghamstrarna Ayline, Angie, Liebe & Dante
sen undrar jag till er (julia alicia nadja nora och therese) om vi ska släppa in flera som ska blogga?
Jaja. kram! :) lägg gärna in fler bilder på era hampisar ♥
putt
Ja , jag tycker att fler borde ''släppas in'' , då blir det fler inlägg. Så att det inte bara kommer ett inlägg i veckan :)
okej. men bara hon som vill nu då. inga fler för då blir det för rörigt.
#3 Okej , men om jag fick bestämma skylle jag släppt in 3-4 personer till , så att man får en lite ''populärare'' blogg med nya inlägg varje dag :)
MM… Jag har lagt in 2 inlägg idag 
// Julia
#5 Jag med :)
vi är redan 6 personer, så nu blir vi sju :P och det kommer ca 10 inlägg eller ngt redan ;) eller 5 kanske.. :P
eftersom vi redan har skrivit alla presentationer så tror jag att läsarna kommer få det lite rörigt så vi släpper bara in henne, eller?
:)
#7 Jag håller med dig! För annars blir det någ rörigt för läsarna. Iallafall om vi har några……
// Julia
Jag tycker att (om man kan) ha en liten ''flik'' som heter Presentationer där alla skriver in sina presentationer. :)
hmm, jag vet inte om det går..
nu är Lippuz med och bloggar också så vi är 7 st. men släpp inte in några flera nu :)
#10 Jo det går , men jag vet inte hur man gör men jag ska leta runt och försöka göra det :)
#11 Okej :)
Jag vill oxå bli medlem på hamsterbloggen får jag det?? 
Eller blir det för många? Läste att ni inte vill släppa in mer, men undar bara :)
Hemma så har jag 4 hamstrar :)
Mvh Sarah
Ta en titt på min Hundhemsida
#13 alltså det blir lite många.. då blir vi nästan 10 st.. :/
frågar er andra nu om hon får vara med. ?
Jag vill inte att vi ska vara för många, det blir väldigt rörigt.. 
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥
ja okej men vi tar inte in mera nu då..
förlåt Sarah! :/ men du kan gästblogga ibland om du vill :)
Kul med en hamsterblogg där det är fler som skriver!
Men vet ni vad?
Jag tänker att det är bäst om ni diskuterar vilka som får/inte får vara med privat. Det kan bli väldigt tokigt när vem som helst kan läsa sådana diskussioner.
Kanske någon som blivit nekad att få vara med kommer in i den här tråden och misstolkar något inlägg, kanske det då riskerar att bli en massa tjaffs och och dåliga rykten, som inte alls var menat att det skulle bli från er sida!
Bara en tanke. 
#17 aa, jag hade tänkt msn men alla har inte ens msn.. :/
Ja , jag tycker också msn för ja jag har det veem är det som inte har det (av oss då)?. Eller typ Facebook , fast jag vet inte vissa kanske tycker det är för privat ^^
Ja, msn vore ju lättast då fler kan prata samtidigt. Men det är väl inte så svårt att ladda ner msn? Om jag minns det rätt, var ett tag sedan jag gjorde det.
Annars brukar man kunna maila till flera mailadresser samtidigt, så att alla man har lagt till kan läsa ett och samma mail.
Jag tror att ni hittar på något sätt att få tag på varandra! 
#20 Om alla bli vänner med varrandra så kan man skapa en ''grupp'' så att vi alla kan snacka tillsammans :)
Mail tycker jag :)
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
msn:)
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥
#21 Det tycker jag låter som en jättesmart idé.
Testa med det!
okej men kan alla skicka sin msn till mig då ? så kan jag lägga till er allihopa och så skapar vi en grupp :)
Jag har inte msn :(
// Julia
#25 Vad är din msn?
#26 å in här och gör en msn :D
#27 min är pausan.alfons@hotmail.com
ag tänker inte göra en Msn, jag kommer bara att glömma den.
Mail tycker jag fortfarande…
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
men på mail kan man itne prata samtidigt..
#29 Gör en lätt då? Typ NaDa@hotmail.com (hittat på) och kanske samma lösenord som du har här på hamster.ifokus 
Jag gjorde ett nytt inlägg och det råkade hammna på Alicia & Hamstrarna…För jag vet ju inte hur man lägger in på sin egen :P
Om man ska ha msn så hur loggar man in?
// Julia
#32 gå in till översikt sedan inlägg och tryck på inlägget du gjorde och ändra och sedan Spara och publicera, enkelt! :)
#33 om du trcker på Start på din dator och sedan söker på MSN eller Messenger så klickar du där bara. enkelt ;)
#16 det gör inget
Mvh Sarah
Ta en titt på min Hundhemsida