Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 4460 ggr
AnnaCDSG
3

Paradisgårdens Ögonfröjd

I onsdags var jag och mamma hemma hos Cindy och hämtade min söta svarta d.s. rex satin LH hona Ögonfröjd. Hon kallas Panda här hemma. Jag är så kär i denna underbara flicka.

Hon är född 2011-09-21 och föräldrarna heter Paradisgårdens Xclusive och Zvintos Kalliope.

Även hennes syster Örkelljunga bodde här ett par dagar innan hon skulle vidare till Ulrika i Gbg. Här kommer några bilder på sötnosarna tillsammans. Mest en massa busbilder. Flört

Har fler bilder men tar resten senare. Glad

UlrikaD
0

Ögonfröjd är verkligen ett passande namn på tösen. Hon är ju helt bedårande söt.Kyss

Och jag bara älskar busbilderna på systrarna. Ser ut som om de har en diskussion vad som är finast kh eller lh.

Imorgon kommer tösen hem till mig iallafall.Skrattande

Tusen, tusen tack för hjälpen till Anna, och Annas mamma självklart, som såg till att lilla hampis fick skjuts hem till Göteborg.

Det uppskattas otroligt mycket. Så tusen tack för hjälpen till er båda!!!Skrattande

Amun-Ra
0

Vilken bedårande skönhet!Kyss

BlommaAnnicas Hamsteruppfödning Blomma

http://superpawshamstrar.blogspot.fi/

goldenhamsters
0

Helthelt bedårande! Är helt förälskad i henne! Så fint huvud hon har Kyss

Mvh Alicia.

mjuhm
0

GUD SÅ FIN HON ÄR! Kyss

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

Rebbie
0

Herregud vilken superfin hamster! Otroligt söt och vacker! Skrattande Fint namn också, och snygga bilder.

Wand
0

Ååååååhhhh en sådan sötnos! Kyss

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

AnnaCDSG
0

Tack, alla! Jag är själv otroligt nöjd med henne. Både till utseende och temperament är hon underbar. Har velat ha en svart d.s. väldigt länge. Kyss

Ulrika: Svarade ju samma på SHF's forum, men det var bara kul att ha din KH-flicka här också. Annars hade jag ju aldrig kunnat ta såna roliga busbilder, haha.. Nej, men det var roligt att bara ha henne här också, hon var precis lika underbar som min lilla Panda. Kyss Du får ju göra en tråd till henne sen tycker jag. Skrattande

Odette
0

Sötgrisar!! Über gulliga bus bilder hihi, båda två är jätte pröpiga så det så! ^^

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

UlrikaD
0

Ska göra det Anna, nu är hon äntligen hemma iallafall. En sån liten, liten sötskrutta hon var.Kyss

Miilla
0

Åh, en bland de sötaste hamstrar jag någonsin sett måste jag säga! helt underbar juKyss

AnnaCDSG
0

#8 Helt underbara båda två, ja! Så charmiga :')

#9 Ja, de är så små och söta i denna åldern. Ser fram emot hennes tråd sen. :) Det är ju otroligt vad snabbt man fäster sig vid djur egentligen, tyckte det kändes lite sorgligt när hon skulle åka iväg igår. Men skönt att hon äntligen har kommit hem till sitt riktiga hem nu. Kyss

#10 Aw, tack så mycket! Skrattande

UlrikaD
0

#11 Det är lustigt det där vilken skillnad det är att ha egen kull och att få hem en bebis.

Ens egna kullar tycker jag är stora bebisar, men när man får hem en så tycker jag att de är så pytte, pyttte små. Men det är ju samma storlek på dem:)

AnnaCDSG
0

#12 Haha, jaså! Men det är väl att man är så van vid sina egna att man inte tänker på hur små de egentligen är. Eller nåt sånt. Skrattande

AnnaCDSG
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har som sagt fler bilder på båda systrarna, men har inte tagit tag i dom bilderna än.. Så dom får jag väl visa en annan gång om någon vill se.

Har däremot några nya bilder på lilla pandabjörnen som jag tog igår kväll.

Hon är verkligen helt ljuvlig, och lite som en drömhamster för mig. Stod i kö på den kullen hur länge som helst och ville ha just en svart d.s. LH hona men chansen att det skulle bli en var väl inte så himla stor. Så blev det ju en iaf, som var både rex och satin dessutom, men då hade uppfödaren tänkt behålla henne. Tills hon ångrade sig och behöll en annan hona. Så jag blev ju hur glad som helst när jag fick köpa henne trots allt! Kyss

AnnaCDSG
0

*kika fram bakom en sko*

AnnaCDSG
0

Om nom nom!

AnnaCDSG
0

Mycket att sniffa på. :')

AnnaCDSG
0

En riktig ögonfröjd. Tungan ute

AnnaCDSG
0

..och så sisådär 150 tvättbilder. Försökte välja ut 3-4 stycken men kunde verkligen inte. Skäms

AnnaCDSG
0

.

AnnaCDSG
0

Världens sötaste lilla vaniljlakritsboll!

AnnaCDSG
0

AnnaCDSG
0

Brottningsmatch med sitt eget huvud.

AnnaCDSG
0

Tvätta baktassen. Kyss

AnnaCDSG
0

:')

AnnaCDSG
0

.

AnnaCDSG
0

Lite felfokuserad, men hon blev söt ändå. Detta var sista bilden. :)

Rebbie
0

NaaawKyss Måste väl än en gång säga att hon är helt gudomligt söt! Lyckans dig alltså.. :)

UlrikaD
0

#14 Hon är ju så söt så man bara avlider i ett hörn!!!Kyss

Jag stod ju i kö på den andra d.s honan så jag hoppades ju att hon skulle välja tvärtom förstås. Men då hade jag ju inte fått se alla dessa underbara bilder på denna tösen i och för sig, så det får det väl vara värt då.

Och jag fick ju min ljuvliga Örkelljunga istället.Skrattande

goldenhamsters
0

Åååh gud! Hon är så jäkla söt :*

Mvh Alicia.

AnnaCDSG
0

Haha, tack! Skrattande

Ulrika: Ja, och hade hon behållit Ögonfröjd hade jag helt blivit utan hamster från den kullen och inte haft någon liten pandanalle här nu.
Örkelljunga är ju otroligt bedårande, hon också. En riktigt fin korthårshona. Kyss

AnnaCDSG
1

Tänkte att det kunde vara dags för lite nya bilder nu när hon vuxit och blivit en stor tjej. Hon har verkligen allt man kan önska sig. Är så kär i min lilla Panda. <3

Här är några bilder från ikväll!

AnnaCDSG
1

Söta små rumptofsar.

AnnaCDSG
1

.

AnnaCDSG
1

<3

AnnaCDSG
1

Jag bara älskar hennes teckning!

AnnaCDSG
1

..och en sista bild! :)

goldenhamsters
0

Men så söt och fin man kan vara då! Kyss

Mvh Alicia.

Amun-Ra
0

Hon har verkligt vuxit till sig och blivit en riktigt stor fin dam.Kyss

BlommaAnnicas Hamsteruppfödning Blomma

http://superpawshamstrar.blogspot.fi/

Lollypoppii
0

Gud vilken vacker tös! Underbart söt! Älskar henner färger ;)

Du kommer alltid att ha största platsen i mitt hjärta. Jag saknar dig ;'(

Roonja
0
Lojs
0

Hon är verkligen heeelt ljuvlig! Sjukt fin teckning, jag önskar att jag får en sådan ds någon gång!

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Rosenwyns
1

Måste ju säga att du e fantastisk på att fota!!Förvånad

Superfina bilder på superfin flicka… jag har hennes syrra å hon e oxå helt uuuunderbar, både till sättet å till utseendet… d e mitt barnbarnsbarn som jag fått tillbaka…. <3

Sobel LH/Ds/Sa/rx

Lojs
0

#43 Men gud, vilken nalletös!

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Novis10
0

Nämen gud så fin flicka du har där hemma Anna Kyss

//Nova
Besök gärna min hemsida här.

Medarbetare på Hamster ifokus!

Frosstis
0

nejmen guuuud så söt! :D älskar #36 och #37 och alla tvätt och busbilderna <3

du kan kalla henne tvättbjörnen nästan, haha!

åh så söt <3

kentis
0

Haha, helt bedårande, älskar färgen!

WilmaP
0

Herre vad fin hon ÄR!!

AnnaCDSG
0

Åh, tack för alla snälla kommentarer! Skrattande

#43 Nämen vad roligt att få se hur syrran ser ut nu! Hon är helt ljuvlig, hon också. Såg henne IRL när jag var hos uppfödaren när de var fyra veckor. Alla i den kullen var/är ju helt bedårande. Kyss

[Bibbo]
0

Hon är helt bedårande…Och busbilderna Oskyldig

Rosenwyns
0

Bild nr 24 e ju så makalöst underbart gullig…. Kyss

Här e en alldeles nytagen bild på syrran när hon utforskar mina katters klösträd… Kyss Ja d e helt fantastiska i både temperament å utseende…

Roonja
0

AnnaCDSG: vad använder du för kamera, du får så söta och fina bilder så man ramlar av stolen av sötighet! (om man då sitter på en stol)????

julst
0

OMG! Jag håller på att smälta! Jag har helt klart fastnat för henne! Oskyldig

Du bara måste avla på henne för jag MÅSTE få en av hennes avkommor!

// Julia

AnnaCDSG
0

#50 Skrattande

#51 Åh, så fin hon är! Underbar färg. Tycker hon är väldigt lik Ögonfröjd på huvudformen från den vinkeln! :)

#52 Haha, tack! En Nikon D90 har jag. :)

#53 Vi får se om det blir några småttingar från henne om några månader. Flört