Corvette
Idag hämta jag hem en hamster från bilmodelkullen jag hade i sommras, syster till Fairthorpe här hemma. Då hon som hade Corvette inte kunde ha kvar henne. Eller ja hämta och hämta, hon blev praktiskt taget hemkörd. :)
Corvette är sobel bö långhår, och mycket lik mamma Ginova. Dock skiljer det en del i storlek, och helt olika i beteende vad jag märkt.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
-
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
vad stör bö för? :)
och en bebisbild på Corvette.
//Frida
#2 Brunörad
//Frida
jaha okej :D finns det ngt som heter sö då? min hamster är svartörad :d
Det finns i allafall på creme men tror det finns på alla andra färger också
// Julia
#5 man sätter bara betäkningen sö (svartögd) bakom vit (sö vit) och creme (sö creme), men det finns ju svartörad på flera färger, men inget man sätter framför/bakom färgens namnet.
//Frida
#8 Din hamster är offwhite (heter inte sö om den är offwhite).
//Frida
#1 hahaha, vilken söt bild…
Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/
Vad fin hon är! :)
MVH Wilma