Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 3454 ggr
Rebbie
0

Hamsterns blogg? :D

Är det nån här som har en hamsterblogg? Antingen så att det är du som skriver om ditt liv med hamstern eller kanske "hamstern som bloggar"? :)

Här är en länk till min/vår blogg: Diezels Blogg (www.diezelhamster.blogspot.com)

Jag skriver mest om Diezel, saker som händer i hans liv osv. Har inte skrivit på en tid men ska börja nu igen till hösten!

Tipsa gärna om era bloggar! :D

goldenhamsters
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag hade en blogg förut där jag skrev lute ny fakta och sånt och laddade upp en massa bilder. Men tröttnade rätt snabbt Obestämd.

Har en hemsida där jag skriver lite nya saker i alla fall http://goldenhamsters.se

Mvh Alicia.

Rebbie
1

#1 Din hemsida är jättefin! :) Har kollar på dina videon också, du verkar ha jättebra relation med dina hamstrar och jag är lite avundsjukSkrattande Dina hamstrar är verkligen fina och det är så gulligt att de kommer när du ropar! Önskar att jag kunde lära min det också…

goldenhamsters
0

#2 Tack så jätte mycket Rebbie! Skrattande

Spenderar man bara väldigt mycket tid med sina hamstrar och har kul med dem så brukar de tycka att det är riktigt kul att göra olika sortes saker Flört.

Mvh Alicia.

Rebbie
0

#3 Ja säkert :) Min hamster är dock en Djuraffärshamster och var inte så tam när jag fick honom (han var fyra månader) fast jag försöker såklart få honom mer social! Skulle dock vilja skaffa en till hamster, en hona från en uppfödare så att hon skulle vara riktigt tam och social redan från början. :) Blev intresserad av att ta en kull någon gång då jag läste om många i min ålder, inkl. du då, som har egen uppfödning. Fast jag är ännu ganska oerfaren ;) Så vi får se om det ens blir av.

Lojs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag väcker den här tråden igen och lägger såklart in min blogg där jag skriver om min uppfödning: guldhamstern.wordpress.com

Sedan vill jag även tipsa om bloglovin, om man blir medlem där så kan man lägga in alla bloggar man följer och väldigt smidigt på en gång se om någon fått nya inlägg. Jag skrev lite mer ingående om det idag, men det räcker att ni bara går in på bloglovin så klarar ni nog det bra själva! ;)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

NaDa...
0

TS - jag följer din blogg sedan förut :)

Jag har också en hamsterblogg, fast det skrivs kanske inte så jätte mycket men åtminstone 1-2 gnr i veckan…

http://hamsternbrage.blogspot.com/

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

Frosstis
1

kan inte några ha en hamsterblogg tillsammans? :D

det skulle vara jättekul ! då kan den vara uppdaterad hela tiden eftersom alla har ju olika hamstrar att skriva om hela tiden.

vi kan typ skriva om vad de får för mat, vad man gjort med de och sånt :D

jag kan fixa headern om ingen annan är bra på sånt. kan också fixa designen ;)

NaDa...
0

#7 Skulle vara jättekul!
Jag är med på det! :)

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

Frosstis
0

frågar du lite andra människo r också? :3

Lollypoppii
0

#7 kanske också hänger på om det är okey! Men har ju för tillfälligt bara min gammelhamster som är lite dåsig och långtråkig (sover typ hela tiden) Men något kan man ju alltid skriva om :)

Du kommer alltid att ha största platsen i mitt hjärta. Jag saknar dig ;'(

goldenhamsters
0

Jag är en sån där person som gillar att skriva av mig med mina hamstrar. Gillar att fota dem, filma dem, ge dem mycket mat m.m.

Jag skulle kunna vara med och skriva lite grann om ni nu skulle starta en gemensam blogg ^^ Men jag orkar inte ta tag i ansvaret och skapa den osv.

Mvh Alicia.

julst
0

#7 Jag kan nog vara med också! <3 Men då skriver jag nog inte så jätte ofta men då och då! ;)

// Julia

kentis
0

Här är min hamsterblogg:
pottlilleman.blogg.se

Odette
0

Har min hemsida å den räcker gott och väl, skriver ofta under nyheter och uppdaterar den mer eller mindre jämt så ^^

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

Rebbie
0

Låter kul med en gemensam hamsterblogg, skulle gärna vara med själv! Skrattande

mjuhm
0

Låter kul!
Isåfall är jag med! :)

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

Frosstis
0

bloggen heter lovehamster.blogg.se

om ni vill vara med så PM:a mig :D

mjuhm
0

Jag har också en SIDA, men skulle ändå vara roligt med en blogg :).

mjuhm
0

mjuhm
0

Frosstis
0

http://lovehamster.blogg.se

:P har inte uppdaterat så mkt ;)

HamsterMarie
0
Novis10
0

En blogg som jag och ett par till tjejer bloggar på ;)

http://Hamsterliv.bloggplatsen.se

//Nova
Besök gärna min hemsida här.

Medarbetare på Hamster ifokus!