Hamster iFokus

Hamster

Etiketteravelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 1155 ggr
UlrikaD
0

Noire X Blunder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så har vi haft sista "date-kvällen" här hemma för i år.

Min fina Noire, silvergrå umb LH fick träffa Blunder, silversobel LH och ljuv musk uppstod. Eller tja…det uppstod en sky av päls om jag ska vara helt ärlig. Massa fluff var det.

Så om allt går vägen kommer Noire och hennes syster Amaretto och få bebisar med två dagars mellanrum. Håller tassarna:)

Sniffeti-sniff säger Noire.

UlrikaD
0

Väntar på Blunder, han är tydligen sen. Måste ju köpa blommor till daten först såklart.Skrattande

UlrikaD
0

Sen kom Blunder helt av sig med blommor och allt då det blev kärlek vid första ögonkastet. Och sen blev det bara en stor pälshög av alltihopa.Flört

UlrikaD
0

En bild på Blunder från SM i Kalhäll som Artlink på forumet tog.

AnnaCDSG
0

Vilken gentleman som i alla fall hade TÄNKT ge henne blommor. Flört Håller tummarna att det blir små bebbar av denna parning också!

UlrikaD
0

Ja, det är tanken som räknas hävdar Blunder bestämt!

Wand
0

Gud vad Blunder har en grann päls! Två riktigt stiliga hampisar. Kyss Hoppas på många fina ungar!

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

UlrikaD
0

#6 Tack! Har Blunders pappa Mufasa här hemma också. Lite sotis är han för att det inte var han som blev utvald:)

Bruden-Mbuti
0

du lär få många ljusa i den kullen då båda är silvervarianter.

ska bli kul att följa.

UlrikaD
0

#8 Det hoppas jag, det är planen.)

UlrikaD
0

Nytt försök idag på morgonen men jag har bytt ut hanen så jden nya mannen är Olyxas Charmer, silvergrå bandad LH.

Tyckte Blunder såg trött och sliten ut idag och jag vill inte ta några chanser.

Charmer har blivit pappa förut, men inte hos mig. Jag har däremot fött upp hans mormor så det blir roligt om det blir någonting efter honom här hemma också. Alltid roligt att få behålla släkten:)

[Em_I_Am]
0

Kanonfina allihop! <3

Novis10
0

Håller tummarna för att ungar ska komma då Flört

//Nova
Besök gärna min hemsida här.

Medarbetare på Hamster ifokus!

Magda
0

åh jättefina!! håller tummarna för småbebbar jag med Kyss

Odette
0

Hoppas det går bättre med Charmer då, hur gammal är Blunder? Tänkte med tanke på att du skrev att du inte ville chansa..

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

Linda3046
0

Kul med bandat :D

Lojs
0

Lycka till, hoppas det tar!

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Bruden-Mbuti
0

bandat låter ju bra då får du ju inte bara enfärgade. mera variation i kullen.

blir nyårsbebbar

AnnaCDSG
0

Håller tummarna! :)

UlrikaD
0

#14 Blunder var inte så särskilt gammal. Men han var ju från omplaceringarna så jag vill inte ta några chanser. Har ju blunders pappa här och han är ju hur pigg och glad som helst.

Blunder blev riktigt dålig kvällen efter jag skrev inlägget omparning så jag fick ta bort honom. Eller inte jag direkt, utan vet. Men fasen vad fort det gick.

Han var hur pigg som helst när han parade första gången där och visade inga tecken till att må dålig.

Vet några till från de omplaceringarna som inte finns mer. Det är ju trist.

Odette
0

#19 okej, ja det är lite märkligt då också med tanke på att du har hans pappa å han fortfarande är pigg å alert. Men det kan ju vara något som legat och pyrt.. Mycket tråkigt iaf. 
Vi får hoppas det går bra med denna kombo ist!

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_