Hamster iFokus

Hamster

Etikettminneslund
Läst 1392 ggr
Charlie2006
0

R.I.P Juno

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fatar inte att hon är borta, med bara ynka 5 månader ledsen.

Hade ute henne förut, så rymde hon.
letade runt lite efter henne, när min far säger att han hör något under kylskåpet, smälla till.
Mycket riktigt, Juno har bitit på en slad, med 220 volt i sig, ni kan tänka vad som hänt. cry

r.i.p underbara hamster.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Lollypoppii
0

Guud så hemskt! R.I.P Juno!!

Du kommer alltid att ha största platsen i mitt hjärta. Jag saknar dig ;'(

[lejdyga]
0

R.I.P

Amun-Ra
0

Herregud så hemskt! FY TUSAN säger jag! Beklagar sorgen! Joyce sänder en tröste tass och kram! Styrke kram från mig med! Rynkar på näsan

R.I.P Juno! -----{----(@

BlommaAnnicas Hamsteruppfödning Blomma

http://superpawshamstrar.blogspot.fi/

mjuhm
0

Beklagar verkligen & väldigt hemskt dessutom! Gråter
Stackars lilla Juno, vila i frid finaste.

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

Charlie2006
0

Tack så mycket, det värmer.

Kan inte få ut i mitt huvud hur jag hittade henne Gråter, och lukten.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

julst
0

Nej men gud!  Gråter R.I.P världens finaste Juno!! Hon var min favvo hamster! <3

// Julia

Frosstis
0

åh rest in peace :(( Gråter

#5 var hon typ.. sprängd? nejmen ..

Peace juno ♥

goldenhamsters
0

Så jäkla hemskt! Även om det var en snabb och smärtfri död så är det ju ändå väldigt hemskt. Usch kan bara föreställa mig hur det skulle lukta och synen, nej gud så hemskt… Skickar många styrkekramar till dig!! Hon som var så fin och mörk Gråter.

Mvh Alicia.

Charlie2006
0

#7 Nej, men att se en djur som betyd så otroligt mycket som hon gjort, vara helt bränd på tassar, nos, halvt bortbränd tunga, blod och helt stel, samt fortfarande ha ström i kroppen, det är inget man glömmer eller får ut från sitt huvud Gråter. Det är ju sån styrka att inte änns en människa skulle överleva den strömmen.

Min hemsida

//Frida

[Bibbo]
0

FYFAN , så hämskt

R.I.P sötaste Juno <3

AnnaCDSG
0

Men fy så hemskt.. Fina, fina Juno. Gråter
Beklagar verkligen sorgen. *tröstkramar*

kentis
0

Usch, man blir så ledsen när man läser detta..och att hon bara blev 5 månader.  Hoppas att hon får vila i frid!

[Em_I_Am]
0

Åh nej så fruktansvärt hemskt!! Stackars stackars dig och Juno! Gråter

Hon va så fin lilla Juno.

IsKall-92
0

Fy..R.I.P. Juno.

//Camilla

Hemsida

Roxie
0

Så otäckt, lilla flickan då :( Styrkekramar!

// Sofia

WilmaP
0

Usch då .. Förstår dig verkligen, då det hände en liknande sak med en utav mina möss.

Styrkekramar till dig!

Odette
0

Usch.. det är ingen vacker syn det. Enda positiva är väl att det gick fort så hon slapp lida, men kan tänka mig att det var mindre roligt att hitta henne.. Gråter

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

mocchino
0

Nej fy vad hemskt! Sitter här med tårar i ögonen när jag läser! :(

Jag kan förstå hur du känner det just nu! :( Nej fy!

Skickar så många tröstkramar och styrkekramar jag bara kan!

// Nathalie

Charlie2006
0

Det ändå som är något bra är att det gick fort, att hon inte han känna något. Det är bra att dom andra djuren måste sköttas så man tänker på något annat en stund ellerfall. Gråter Fy f'n säger jag, kan fortfarande känna lukten, och tänka att bara en stund innan var hon i min famn, för att sen inte leva mera :(, älskade Juno.

Min hemsida

//Frida

Ozanna
0

Usch så hemskt!! Gråter Kan inte ens tänka mig hu hemskt det är!

//Anna :)

Be-Bopz
0

Jag gråter jag oxå, det är så hemskt, lilla stumpisen Gråter

Miilla
0

Herregud vad hemskt, börjar nästan gråta. Beklagar verkligen Gråter r.i.p lilla fina Juno!

[malin12345678910]1
0

Stackaren Gråter

Jag känner precis lika dant som du görGråter

Underbara JunoGråter

Jag beklagarRynkar på näsanGråter

R.I.P JunoGråterGråterGråter

Charlie2006
0

Tack så mycket alla.

Tack så mycket.

Denna tjej var värkligen speciell och kommer sakna henne väldigt mycket. Att hon var fin blir jag inte mera ledsen för, utan att jag förlorat en underbar hamster, som alltid hade tid för en mysstund.

Varför var hon tvungen att gå under kylskåpet, visste inte änns att det fanns ett håll där. Gråter

Min hemsida

//Frida

[malin12345678910]1
0

Ja det är ju det man ser ju inte alla hål vissa kan ju också vara små.

Det hände med min iller han hade gått under ett skåp så vi var tvungna att ta bort allting så att vi skulle få tag på han.

Jolinn
0

Finns för dig.

R.I.P fina söta Juno ! Gråter