Juno x Colorado
Ikväll parades Be-bopz Juno, sobel lh med Sulfidas Cuzy Colorado, normalfärgad umb lh.
Juno är efter engelska linjer, e. SGr.Pr Be-Bopz Extreme Famous. u. Lavender.
Colorado är efter spanska linjer, e. Curlys Hamilton. u. BeLaisa (blev bästa veteran på SM - 11).
Förväntade färger: nf, nf umb, cinnamon, cinnamon umb, svart, dove, sobel, mink, creme sö och creme rö.
Förväntade hårlag: Långhår
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Bilderna är tagena när dom vart yngre, har inte haft tillgång till min kamera på senaste. Skillnaden är väl att dom är störe med mera päls. 
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Detta blir nog en skojsig och mörk kull! Hoppas det tog :)
Mvh Alicia.

Ååååå vad jag skulle vilja ha en liten mini Juno! 
// Nathalie
#2 Tror med att kullen kommer bli rätt mörka.
Vilket jag hoppas på.
#3 Jag med. 
//Frida
Riktigt sugen på en liten sobeltös alltså.. håller tummarna för att det kommer en stor kull med friska bebisar! 
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Katten oxå att man inte kan skaffa hur många hamstrar som helst… jag vill ha en cinnamon umb…
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
Åh vad spännande!! :D
// Sofia

De är ju otroligt snygga båda två. Farlig bebis-tråd detta kommer att bli:)
Det blir väl inga nu när Juno har blivit en ängel.. ?
// Julia
#10 Kommer para Colorado och Fairthorpe istället.
//Frida
#11 Men då blir det fortfarande fina föräldrar iallafall.. 
// Julia
Usch, och inga Juno-bebisar heller
Är övertygad om att det hade blivit världens sötaste bebbsar. Skönt att du har en annan att para så du kanske får tankarna på lite annat när de små tittar ut.