Hamster iFokus

Hamster

Etikettoff-topic
Läst 1672 ggr
goldenhamsters
0

Din avatar

Kan vara kul att veta vem det är på allas avatarer och varför det är ens Avatar m.m.

Jag har nu bytt min Avatar till en bild på mig själv eftersom jag tycker att man ska kunna se lite vem det är som skriver, det gör det lite mer verkligt. Tycker egentligen inte att man ska byta Avatar så ofta, har gjort det lite på sistone ;P

Mvh Alicia.

Frosstis
0

haha bytte också till en bild på mig nyss ;)

[Bibbo]
0

Tänkte på att detta är en Hamster sida så jag tog en bild på min hamster , kan säga att jag blev förvirrad när du bytte jag som var van vid Eternity Gråter Hahaha. Glad

Lollypoppii
0

Bytte också nyss Avatar, stog bara någon bild först o kom på nu att jag skulle ändra. Kommer säkert att ändra snart igen xD Men tkr om den bilden på Curry så därför valde jag den :)

Du kommer alltid att ha största platsen i mitt hjärta. Jag saknar dig ;'(

LinneaJohaanson
0

Har min fd egenuppfödda kanin hunter då jag var inne på kanin.ifokus mycket förut pch tycker att det är en hyffsad bild. Nu orkar jag inte byta, folk känner oftast igen en på avatarbilden så slipper jag krångla till det!

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

Lojs
0

Jag har favoritbilden på mig själv. Men den är något år gammal nu så det kanske börjar bli dags att byta.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Wand
0

Jag har nyss bytt bild till denna, det är en bild på min guldistjej Smiley. Tycker att den är lite gullig, men kommer antagligen byta till en bild på mig då jag får nya bilder. Känns lite tragiskt att min definition till "gammal bild på mig" är en 2 veckor gammal bild.. Obestämd

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

NinjaKakan
0

Kör stenhårt på min bild där jag och Kakan ser allmänt koko ut ;)

jolinak
0

Jag tycker att min bild är ljus och färgglad och det är en bild på min hamster efter som jag först bara va inne på hamster och dvärghamster iFokus men nu är jag med i lite fler men orkar inte byta Flört

CamillaS
0

Är väldigt mycket inne på råttor iFokus så det blev bara denna bild för att jag tycker den är söt. ^^

Ozanna
0

Har en bild på min ena hamster!! :) Vet inte varför jag har den, men den är gullig! :)

//Anna :)

UlrikaD
0

Jag har på min iller Nolita. Hon dog alldeles för tidigt förra året i sviterna efter en vanlig rutinkastrering. Hade henne som Avatar långt innan hon dog, och jag kan liksom inte byta. Känns som om jag skulle svika henne då.

Roxie
0

Jag har nyligen bytt till en bild på en bebis ur en tidigare kull jag hade. :) En liten bebis som vinkar :)

// Sofia

MaaariaS
0

Just nu min hund Max pga av att min förra Avatar som var på min kines Ludvig försvann och när jag försökte ladda upp den igen så gick det inte:(

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Roonja
0

Jag har ingen bild för jag vet inte hur man gör! XP

Wand
0

#14 Du går in på "mina inställningar" och sedan byter du Avatar. Inte krångligt när du väl hittar det jag menar! Flört

julst
0

Jag har en bild på Citrus för att jag nt har en bra bild på mig själv!! :(

// Julia

Roonja
0

Jag gick in på mina instllningar men jag kan inte byta. Det finns ingenstans ja kan gå för att byta!?

Amun-Ra
0

Min Avatar är ögat av Ra och det passar bäst till mitt HIF namn Amun-Ra. Dessutom har jag stort intresse av utdöda kulturer och deras gudar! Speciellt egyptens…

BlommaAnnicas Hamsteruppfödning Blomma

http://superpawshamstrar.blogspot.fi/

Wand
0

#17 Du går in på mina inställningar och sedan trycker du där det står "avatar" under kategorin "kontoinställningar", den står där för mig och det bör den göra för dig med!

Linda3046
0

Min Avatar föreställer min egenuppfödda hamster Knut som bor i hamsterhimlen nu. Känner lite som UlrikaD att jag skulle svika honom om jag bytte, sen är han är ju lite speciell eftersom han är egenuppfödd också.. Men jag gillar inte när andra byter Avatar heller så då ska man väl inte inte göra det själv heller Skäms

mjuhm
0

Hade förut en bild på min bortgångna hund, men nu har jag en bild på mig för jag känner precis som #0 skriver.

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

HamsterMarie
0

tass*

Roonja
0

#19 He, he nuuuuuu hittade jag det! tack!

Jag har en bild på min underbara Sobel Bandade KH kille Frodo! :)

Wand
0

#23 Jättefin är han, tycker att han påminner om Frodo Baggins! (eller ja, Elijah Wood…)

DeniceP
0

Jag har en på min och min lilla Kiwi, som dock har flyttat till Umeå!

Min första mus, den mus som fick både mig och min pojkvän intresserade för möss!

Bilden är på när hon pussar mig, och jag saknar henne alltför mycket för att kunna byta! :(

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

Magda
0

jag har precis bytt till en bild på min yngste son Kyss

Bruden-Mbuti
0

jag har ingen då jag inte kommit mej för än att lägga in en bild.

har ingen bra på mej så det får väl bli en sen på nåt av våra djur.

Odette
0

Bilden jag har nu är på min egenuppfödda Adolfen, hanen jag behöll från min första hamsterkull.. min stora kärlek på många sätt och vis :')

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

Roonja
0
[Forest]
0

Jag har våran hund Enja på avatarbild, dvärgpudel har henne eftersom jag är mest på olika hundfoum samt att hon är så söt :)

[Momiji]
0

Har en bild på min ena kanin Éire. Brukar väll byta lite då och då mellan bilder på mina djur. Tror faktiskt det är dags att byta till bilden på Vivaldi, min första hamster som tyvärr dog 18/3 2011 Gråter Tror faktiskt jag byter nu medans jag kommer ihåg det.

Så, där dök lilla Ville upp

Rebbie
0

Har en bild på min guldhamster Diezel, det var en bild jag råkade hitta på honom när jag skulle välja Avatar och jag tyckte den var bra och den sticker ut lite.. Funderar på att byta till nåt annat men tycker precis som #0 att man inte ska byta allt för ofta, själv har jag aldrig bytt bild.

HamsterMarie
0

Bytte precis till en bild på Kokos. Har haft bilden på Hassel och Kokos innan. Har aldrig haft en bild med vit bakrund som profilbild förut, så jag valde den här. Det är också en av de nyaste av mina bilder. Glad

goldenhamsters
0

# Åh fina Kokos! Kyss Jag gillar bilden.

Mvh Alicia.

NaDa...
0

Har just bytt bild jag med, till min sötnin Elvis.
Förut hade jag en bild på mig där jag höll upp Elvis och hans pappa framför mitt ansikte så att bara mitt hår syntes, men jag tyckte att jag hade haft den sååå länge så jag bytte.. :)

Har funderat på att ha en bild på mig själv.. men nu får Elvis representera mig ;)

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

HamsterMarie
0

#34 Skrattande

Charlie2006
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har bild på en av mina möss, för jag tycker det vissar hennes nyfikenhet, men ändå lugn på bilden. En mysbild, där hon ligger på en av mina katter. Sen gillar jag bilden också.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida