Hamster iFokus

Hamster

Etikettoff-topic
Läst 899 ggr
Lojs
0

Hemliga tomten!

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Imasy
0

Är det något ni skulle vilja ha här på sajten också?

Lojs
0

#1 Tja, varför inte, hade varit lite kul, men det blir ju en del jobb för den som arrangerar det.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

[Bibbo]
0

#1 Jag skulle vilja det :P

mocchino
0

Mus iFokus anordnade en rolig sak för ett par år sedan som jag var med i nämligen en julkortslista! :) Man fick till ett speciellt datum på sig att anmäla sig och då skickade du din adress i ett pm till den som tog emot anmälningar och sen när "bäst före datumet" hade varit så skickades det sedan ut en lista med adresser på alla som anmält sig så skickade man julkort till alla på listan! :)

Det var jätte kul och jag har aldrig fått så många julkort som den julen! :D Vissa hade gjort hemmagjorda julkort också med möss på så det var en riktig fröjd att kolla i brevlådan! :)

Som tur var så var det lagom många som hade anmält sig så man behövde inte känna sig ruinerad utan det var bara kul! :D

// Nathalie

Imasy
1

Det lät ju som en rolig idé som troligen alla har möjlighet att hänga med på. Och roligare att få julkort i brevlådan än räkningar ;)

Bruden-Mbuti
0

ja riktiga julkort vore kul.

vi sänder ju numera e-kort så att få de med vanliga posten vore kul.

hänger på om det blir en sån.

NinjaKakan
0

Vill också hänga med om det blir såndär julkortskickning :O  Hade varit häftigt .

Novis10
0

Håller med #4, det hade vert hur kul somhelst med julkort :D

//Nova
Besök gärna min hemsida här.

Medarbetare på Hamster ifokus!