Hamster iFokus

Hamster

Etiketteravelgenetikuppfödninghybrider
Läst 909 ggr
mjuhm
0

Dante ♥ Liebe

Nu sitter Dante & lilla Liebe ihop för andra gången med ett andra försök till en ny kull, dvs B-kullen. Detta blir Liebes sista kull då hon är 8 månader idag (17 november). Nu hoppas jag på en riktigt stor kull efterssom hennes första kull blev det endast 3 i, varav en var dödfödd.

Liebe - Är en black campbell, & är otroligt social av sig. Hon har lite energi, men en supergo liten tjej! Hon är även väldigt smart & lär sig snabbt trick. Kan snurra runt tre varv efter varandra, stå på bakbenenaka sitt vackert & springa agility. Dessutom är hon ju nästan FÖÖR sötFlört.

Dante - Är en Hybrid, agouti med broken i sig & en av det mysigaste hamstrar jag haft. Han kan sitta i handen läänge, & efter det är det bus i kroppen på lillkillen! Han är väldigt gosig, älskar mat, men är däremot väldigt trög & klumpig ^^ Men vem bryr sig? Han är fortfarande världens mysigaste Dante!

Färger som kan dyka upp är:
Framförallt agouti med broken i sig, men även agouti. Sen vet jag inte ifall det även finns chans för black, då det tydligen var en dominant gen.

Ungarna blir 25% vintervita & 75% campbell.

Kan även tillägga att deras förra kull blev helt underbara. Två små tjejer som vart väldigt mysiga & rara! Så dessa är utmärkta föräldrar Glad

För att veta mer om dessa, uppfödningen & hur allt går till, kika gärna in på min uppfödning!

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

mjuhm
0

Kopierade detta förövrigt från Dhif, därför stämmer inte 17 november överens ^^

[Bibbo]
0

Söta föräldrar , blir genast kär i Dante. Hoppas det kommer många knasbollar denna gången :)

Novis10
0

Hoppas på ungar då :)

//Nova
Besök gärna min hemsida här.

Medarbetare på Hamster ifokus!

Alexinas
0

Gud vilka söta hamstrar. Hoppas att det blir något! Glad

mjuhm
0

Tack allihopa :)!

HamsterMarie
0

Kul, lycka till :)

NaDa...
0

Båda föräldrarna är sockersöta (men måste säga att jag tycker att liebe är underbart söt!)
Vi får hoppas på många söckersöta ungar! :)

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg