Hamster iFokus

Hamster

Etikettrysk-vintervit
Läst 3166 ggr
[Em_I_Am]
0

Milda Mathilda

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag visade bilder på lilla Milda Mathilda inne på dvärgforumet men det gör kanske inget om jag visar här också?

Milda Mathilda är dotter till min lilla Mandarintös och hon är född den 30:e september så hon börjar bli stora tjejen.

Hon är en Rysk Vintervit Dvärghamster av färgen Sapphire. Hon börjar byta till vinterpäls nu så hon har börjat bli lite vit i ansiktet.

Utvecklas hon fint och jag hittar rätt hane kommer Milda Mathilda få kull när hon har vuxit till sig lite till.

[Em_I_Am]
0

Pumpafrön är godis!

[Em_I_Am]
0

Milda Mathilda kallas just nu för Vilda Mathilda för hon har ganska mycket spring i benen för tillfället. Det va lite lurigt att ens få några kort som inte bara blev suddiga streck ;) Upptäckarglädje kallas det ^^

[Em_I_Am]
0

Mathilda på skattjakt. Eller pumpafröjakt rättare sagt.

[Em_I_Am]
0

Det är något visst med dvärgarnas ögon <3

AnnaCDSG
0

Sötnos! Kyss

[Em_I_Am]
1

Sista bilden och nog den absolut sötaste Kyss

WilmaP
0

Otroligt söt! :)

mjuhm
0

Sötnosen då!

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

[Em_I_Am]
0

Mathilda sitter i min ficka just nu och tackar så mycket för komplimangerna ;)

UlrikaD
0

#6 Ha, ha, så sött!Kyss

Förstår det där med Vilda faktiskt. När jag fick hem min safir tjej som bebis så döpte jag henne till Turbo-Berit.

Det var tut-tut full fart framåt hela tiden.Skrattande

[Em_I_Am]
0

HAHAHA Turbo-Berit!? Bästa namnet X-D

Jag vet inte vad som flugit i Mathilda. Hon har varit sjövild de senaste två veckorna. Kanske är något åldersrelaterat eller nåt. :P Hon får väl passa på att rasa av sig för snart är hon stora damen.

Jag hoppas på att hon coolar ner sig o blir som sin mamma. Annars blir det nog inga bebbar på henne. Hon är snäll, men det finns ingen hejd på henne just nu.

Amun-Ra
0

Hon var ju en riktigt mysig och söt dvärg!Kyss

BlommaAnnicas Hamsteruppfödning Blomma

http://superpawshamstrar.blogspot.fi/

Magda
0

vilken söt tjej!! jag vill verkligen ha en sapphire Kyss

[Forest]
0

Stop sånt här sött får man visa det här inne? Förvånad Vilken söt liten Mathilda Flört

[Em_I_Am]
0

Massa snälla ord. Glad jag blir :D

Odette
0

aww, det är klart hon ska ha en egen tråd här också! hamster iFokus är ju för ALLA hamstrar- stora som små *naw*

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

[Em_I_Am]
1

Ja jag tänkte lite så också. Känner sig lite tjatig bara när man postar samma bilder här på dvärgar och sen på hamsterföreningens forum också haha. Ingen lär ungå att se lilla Mathilda iaf haha ;)

Igår kväll blev hon plötsligt jätte lugn o mysig. Men det visade sig bara att den lilla rackarungen hade suttit o kissat i min ficka. Sen va det full rulle igen ;)