Hamster iFokus

Hamster

Etikettersajtenifokus
Läst 483 ggr
Imasy
8

Ang anmälningsfunktionen

Jag ser att anmälningsfunktionen börjar fungera som den ska, och det känns ju bra.

Jag har satt gränsen vid två anmälda inlägg så försvinner det helt. Har man fått tre bortplockade inlägg får man skrivförbud i en vecka per automatik av systemet (dock kan jag+medarbetare fortfarande gå in och lägga det manuellt också).

Och det är som sagt jättebra att ni anmäler inlägg, för elaka påhopp etc hör inte hemma här.

Däremot har jag sett att en del anmäler inlägg som egentligen inte bryter emot sajtens Skrivregler, utan mer att den personen står för en annan åsikt än vad man kanske har själv.

Därför finns ju då också möjligheten att detta system missbrukas, och är det så att ni anser att ni har fått ett felaktigt skrivförbud via detta system så får ni såklart höra av er till någon av oss.

Novis10
0

Bra att du skriver detta Imasy (tumme upp) Glad

//Nova
Besök gärna min hemsida här.

Medarbetare på Hamster ifokus!

Amun-Ra
1

Håller med Novis10! För mycket påhopp och skit får en att få panikångest och må dåligt! Även fast det inte är en själv som blir påhoppad. En person med stor sympati och medlidande börjar lätt må skit av att se sådant…Rynkar på näsan

BlommaAnnicas Hamsteruppfödning Blomma

http://superpawshamstrar.blogspot.fi/

Frosstis
0

bra detSkrattande