Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 964 ggr
Magda
0

Afrodites nya lägenhet

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Afrodite har flyttat till större boende!

det såg så tråkigt ut för henne i dunan så hon fick ett 95*40*40 akvarium igår, hon verkar gilla grävmöjligheterna Skrattande

Magda
0

Kyss

Magda
0

Kyss

Magda
0

Kyss

Magda
0

Skrattande

Magda
0

Kyss

Magda
0

Kyss kom gärna med tips på inredning

[Bibbo]
0

Jätte fint hon bor min hamster knske kommer och flyttar in där… Oskyldig

Lojs
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det blev ju ett riktigt palats! Tror inte du behöver tips, hon lär ju vara hur nöjd som helst! ;)
Eller jo, just det, mina uppskattar att ha en låda med Sand blandat med lite burströ, att gräva i. (Alltså, inte en toa, utan större) Jag får inte plats med det i de flesta av mina burar, utan har i rasthagarna, men du har ju massor med plats. =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

AnnaCDSG
0

Vad lyxigt! Mina skulle nog inte tacka nej till varsitt sånt boende, men det blir nog lite svårt att få plats med 10 såna i mitt sovrum. Obestämd

Magda
0

hon gillar inte sin lgh!! Förvånad eller iallafall så går hon upp på sitt hus och HOPPAR upp för att hänga sig i gallret, klättra runt där och sen dimpa ner.. varför gör hon på det viset?

Lojs
0

#10 Hon är antagligen lite stressad efter burbytet, ge henne några dagar så ska du se att hon lugnar sig.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

WilmaP
0

#10 Smilla,min hamster, har börjat göra likadant, för någon dag sen. Hon verkar tycka att det är kul,dock är jag lite orolig.Obestämd Men nu har hon börjat lugna sig och jag tror att Afrodite också kommer göra det om ett par dagar :)

Wand
0

Ser superfint ut! Hon får ju bra kamouflage där också med sin päls och sitt bottenströ. Oskyldig

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

UlrikaD
0

#10 För att hon kan.Skrattande

Sådana grejer behöver inte alltid betyda att de inte trivs. De gillar ju att klättra, och att undersöka saker.

Har några tjejer (alltid tjejer av någon anledning) som hur stor hage de än får vara i, alltid försöker hitta en väg ut. Medans pojkarna är nöjda med alla leksaker som finns på insidan.

Gräset är alltid grönare på andra sidan. Eller så finns det godis där, vem vet.Flört

Magda
0

hehe gräva har jag märkt att hon gillar med.. så funderar på att hälla i mer torv så att hon kan göra lite mer gångar och grejjer.. är det bra för hamstrar att ha så?

UlrikaD
0

#15 Gångar brukar väl inte mina gräva direkt, men gräva i största allmänhet brukar alltid vara populärt.

Magda
1

nu är lägenheten nyinredd igen!

Frosstis
0

jag tycker det ser lite för mycket ut med den där pallen eller nu vad det är som är bredvid kartonghuset, och lite.. färgtrist.. men annars ser det kul ut :D