Välkommen hem, Lofty Socks!
Eftersom att jag är lite som jag är så kan jag ju inte låta bli att göra en tråd om aaaalla mina gullnötar, så nu när jag fått hem denna granna lilla tös så kan jag ju inte bryta min vana liksom.
Så här får ni några hemska bilder på en underskön Lofty som kommer ifrån Exentrions uppe i Vindeln. Efer en många timmar lång resa sitter hon nu här hemma och gör sig hemmastadd.
Så fort jag har ner handen så kryper hon upp PÅ min hand… vilket jag ju också var lite förberedd på… 
Men nu ska hon få vara tills imorgonkväll ungefär!
Sötnöt! 
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Åhh vad söt hon är 
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
Sötnos :)
// Sofia
#2 Visst är hon?!
#3 Haha, skönt att man inte är ensam! Men det känns ju så elakt om man bara gör trådar åt några, och man måste ju få skryta om sina skönheter..
#4 Mycket!
Åååh vad söööööööt!!! 

//Anna :)
Han är jätte gullig!
Mvh/Ellen<3
Såå fin! :D
Mvh Alicia.
Det blir en bra date åt sobel hunken Asmund The Great!

Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/
hon är jätte gullig!!
Kanske har skrivit det?
Mvh/Ellen<3
#12 Det är hon, och det tåls att sägas fler gånger! 
Haha!
Mvh/Ellen<3
Oj vilka fina bilder du fått på henne! Gillade de två där du var med, då ser man ju verkligen att hon kommit till någon som vill och kommer umgås mycket med henne.. så kul att höra att allt gått bra och att du tycker om henne :')
Lill pruttan!
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#16 Tackar, ska försöka få lite finare bilder någon dag framöver då hon får komma ut och springa litegrann, men med en så söt modell är det ju svårt att få dåliga bilder! 
Är helt kär i denna lilla krabat, tackar återigen för henne, och kommer självfallet umgås mycket med henne, hur kan man göra annat?!
Hon är en riktig liten goding som verkar väldigt kontaktsökande, hon tycker mycket om att bara sitta i handen har jag märkt under denna lilla tid, och det är ju bara bra för mig då varken Ocean eller Smiley är några hållas-i-och-gosas-med-hamstrar haha.
Förhoppningsvis kommer hon trivas bra här!
Och som Amun-Ra skrev tidigare så kommer hon nog bli en bra dejt till min lilla Asmund i framtiden. 
#17 Va roligt att hon är så pass framåt, det var hon här hemma också men man vet ju aldrig hur de reagerar på en flytt. Kul att höra att hon är så kontaktsökande, det är ju alltid ett stort plus 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Sötaste jag sätt på länge. :)
MVH Wilma
alltså när man har flera hamstrar, då får ju inte lala lika mkt uppmärksamhet? hur tar man hand om flera samtidigT? :S
jag har en hamster och vill ha en till, men jag är rädd att jag inte kommer ge lika mkt kärlek åt båda och lika mkt saker osv… :(
#20 Hon tackar nog! 
#21 Jag sitter ju inte och gosar och håller på med en hamster 8 timmar om dagen, så man får väldigt bra med tid till varenda hamster under varje dag.
Alla får ju dock intealltid komma ut exakt varje dag, men ingen klagar för det. 
#22 okej :)