Vad brukar vetten säga?
Kommer antagligen behöva ta en av mina dvärgar till vetrinären inom några dagar, hans öga ser jätte irriterat ut.
Det blir min första gång hos vetrinären ensam då min mamma har satt spjärn och kör med argumentet 'det är bara en hamster'
Men det är väl inga konstigheter? man ringer och bokar tid, kommer till kliniken och de undersöker, de ger honom en diagnos och jag betalar? inga konstigheter eller papper som behöver fyllas?
Bara för att ens dröm är ovanlig, betyder detta inte att den är omöjligt.
Beror väl lite på vad det är för klinik du ska till men om dina föräldrar inte vill följa så är det ju inte mer än rätt att du går dit själv.
Bara att boka tid och befinna sig där sen med din hamster, de flesta brukar skicka en faktura hem men det är ju ingen fara bara du betalar den själv (så kan inte dina föräldrar säga nåt om det!)
Är du osäker på hur det går till- fråga när du ringer! Säg att dina föräldrar strejkar men du vill kolla upp ögat, så ser du ju om det är okej att du kommer själv :)
Det går nog bara bra ^^
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_