Flytta utan hamstrarna...
Idag fick jag brev från skolan i Norrköping och det ser ut som att jag kommer att flytta upp där efter sommaren.
Det kommer att bli kul och spännande men jag är samtidigt vettskrämd, Är jag verkligen redo att flytta ca 60 mil hemifrån?
Eftsom jag har gått hemma nu i ett år så känns det faktiskt kul att börja skolan igen (haha det trodde jag aldrig att jag skulle säga)…
Men det finns ett problem, hamstrarna… Antingen så kommer jag flytta in i ett studenthem där man inte får ha djur eller så kommer jag att få hyra en liten lägenhet och då får dom inte plats.
Det är sorgligt men jag måste ju gå i skolan…
Vet egentilgen inte varför jag skriver det här men jag kände bara att jag behövde skriva av mig

Om du ska gå naturbruks brukar man få ta med djur till studenthemmen..eller iallafall nån eller några.
Dom har några rum som är hundrum och har jag tyr så får jag ett sånt så jag iaf kan ta med mig min (a) hund (ar) men hamstrarna kommer jag inte få ha med mig och om jag inte får ett hundrum så får jag försöka hyra en lägenhet privat och då är frågan om dom får plats (det brukar ju inte vara så stora lägenheter ;)
#2 att hyra lägenhet är dyrt. hundproblem brukar de oftast lösa. hamstrar är det lite värre med, men hur många hamstrar har du?
Mvh
Mig
Ganska många (10 + 9) men dom nio är ungar och många av dom är redan tingade så dom flyttar ju sen. Ska se om jag kan lösa det på något sätt, kanske får ta med mig några? jag vet inte riktigt, ska prata med skolan också.
Inte så roligt att inte kunna ta med sig sina små… jobbigt läge att hamna sådär mitt emellan två saker man verkligen vill göra liksom. Men samtidigt så är det ju aldrig försent att ta upp smådjuren sen lite längre fram :) Hoppas att du kan ta med nån eller några iaf..
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Ja nä det är jobbigt men jag hoppas som sagt var på att jag kan ta med några, har jag riktigt tur så hittar jag en lägenhet där alla djuren få följa med!
Det vore ju det ultimata! Vi håller tummarna :)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

Hoppas verkligen du hittar det! Det är svårt att leva utan hamstrar 
// Dodat :)
Hur gick det tillslut ? *nyfiken* 
Jag är också nyfiken :/
_
Jag bor i en lägenhet tillsammans med min ena hund nu, dock inga hamstrar. Den sista dog tyvärr i påskas :-/