Välkomna Klöver & Jakky! Bildtråd
I fredags hämtade jag hem två söta guldisar från Exentrions upfödning i Vindeln!
Det är Exentrions Lycko-Klöver, nf kh satin hona och Exentrions JakkyWakky Whomp, svart lh hane.
Dom har fått bekanta sig med omgivningarna i helgen, och idag har jag försökt ta lite kort på dom! inte lätt när man är en busig liten hamsterbebis som inte kan vara stilla i mer än två sekunder!:) Så bilderna är därefter också!:)
Först lilla Klöver!
Slut på bilder för idag!:)
Sötnosar!
Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/
Dom tackar!:)
Fina och jättesöta! :)
Haha vilka roliga bilder du fått på dom, speciellt de första på var och en. De ser ut att säga "HUH?!"
Kul att få se hur de har det, å att det är full rulle på dem. Då är allt som det ska med andra ord hahaha
Hälsa små tottarna från mig, det blev allt lite tomt när de åkte 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Men gud så söta! 
Sååå söta :) Syrran Jissy DizzyDance hälsar :D
// Sofia
#15 ja, det var första kvällen, då var hon "trasig", så då gick det lätt att ta kort! Haha!:) men i söndags var det full rulle igen kan jag lova!:)) #16 Tack! Dom är verkligen urgulliga!:) #17 åh vad roligt! Jakky hälsar tillbaka!:)
#18 haha! ja det är ju då man ska passa på, när dom fryser sådär å bara står *tss*
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#19 jo, det är perfekt! Speciellt när man bara har en mobilkamera, och den tar tio sekunder på sig att fokusera…:/ måste köpa mig en riktig kamera!:)
#19 Ja det måste du! Jag skulle riva mitt hår om jag bara hade mobil kameran.. speciellt då min mobil display är full i damm, har en stor spricka på sig samt att jag inte har nån blixt. Det hade jag aldrig gått med på! ;)
Finns ju rätt billiga kameror som ändå är bra, huvudsaken man kan ta vettiga bilder så !
_
De är sååå fina! Och om jag inte misstar mig helt så är de även kullsyskon till min underbara lilltös Lofty Socks som jag fick hem i söndags. 
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
#21 en kamera står högst upp på årets födelsedagslista!:) så det är nog inte omöjligt att jag får en då!:) #22 jo, det stämmer! Klöver och hon är systrar!:)