Óttalaus & Kyrrð
Nu har jag haft mina robbar Óttalaus och Kyrrð i 4 dagar, och dom är så underbart söta! Idag tog jag ut dom för första gången och satte dom i en låda så jag skulle kunna bekanta mig lite med dom, för i terrariet sprang dom mest bara och gömde sig när dom såg handen. Det gick superbra, båda två har vant sig mycket mer vid handen under den stunden dom var i lådan, så jag är superglad! 
Jag tog massor av bilder, så här kommer några! :D
Men herregud vad söta! Hur är de i temperamentet, är de springiga? :)
Mvh Alicia.
Dom är helt underbart söta!
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥
Dom har så otroligt fina teckningar..
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥
Jättefina
Vart har du köpt dem? :)
// Sofia
#23 Jaaa!
Dom är från djuraffären :)

Otroligt söta småttingar!
Vilka annorlunda men fina namn :)
Mvh Alicia.
tack så mycket!
#27 Visst är dom! 
#28 Jaa! Jag är så förtjust i isländska :] Så underbart språk!
Naaw så gulliga de är! 
De är otroligt vackra, älskar bild #2 och #9… vad kallas teckningen förresten? :)
#31 Ohja!
Tror den heter brokad :D
så söta så man smälter 
Jättefina 
/ Caroline- Kolarängens guldar i cremebaserat och mörkgrått, samt Roborovski.
Dom är så söta att jag efter att ha sett denna tråd och alla bilder vill skaffa roborovskin själv! Nu är jag heelt in love med them och försöker få roborovskin jag med 
#37 Åh vad kul!
Ja dom är så fruktansvärt härliga, är supernöjd med valet att köpa robbar! 
Jättesöta, älskar färgen :)
Så söta! Men är de inte springiga, har hört att robbar bara är springiga och mer är "titt-djur" än keldjur :/.
Mvh Alicia.
Så sjukt fina! Verkligen vacker teckning, såå gulligt med vitt ansikte 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#39 Jaa den är så fin! 
#40 Det har jag också hört, så jag förväntade mig att få hem två ohanterliga yrväder! Dock är dom inte alls så springiga som jag förväntat mig, och dom vänjer sig också snabbare vid handen än vad jag trodde dom skulle göra. :D Dom blir nog aldrig några kelgrisar, men att dom känner sig trygg med handen och vågar gå upp i den utan problem tror jag definitivt att dom kan lära sig! :D
Oj va söta!
Vilken djuraffär köpte du dem ifrån?
/Mvh Jenny
Medarbetare på Djurannonser och Djurtransport
#41 Visst äär dom! Jag är helt kär i deras teckning! 
#43 Ja!
Dom kommer från djurmagazinet 
Nejmen dom är jättefina i temperamentet, fortfarande lite osäkra men nyfikenheten börjar ta över (speciellt för Óttalaus!)