Sulfidas Dinky Dane
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jättesöt! :) Åh jag bara ÄLSKAR nf ds kombinationen, det är ju så fint!
Aw, lille sötis! 
// Sofia
ooh, sikken läckerbit du fått tag i ;)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Ännu en underbar liten hamster från Sulfidas :) Tam och jättego från början precis som min dotters hamster Alex :) Tack Sofia!
#10 Tack själv! Så roligt att höra att ni är nöjda :D Och han ser verkligen ut att stormtrivas! :)
// Sofia
#10 Håller med dig om att Sulfidas hamstrar är super snälla och goa! Har en själv och känner en som hade, båda snälla, goa och tama! Tack så jättemycket Sofia! :)
//Anna :)
Åh jag blir alldeles rörd :') Tack så mycket!
// Sofia
Åh jag blir alldeles rörd :') Tack så mycket!
// Sofia
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
ååååååååååååååååå vad har jag nu missat.
en sån snygging. den hade passat bra här
tur du han före för nu är det stopp här. inga fler borde få flytta hit.
kh är han dessutom.
tycker ds gör sej så fint på kh.
åh så fin han är
Åh underbara pojke :)
// Sofia

#18 Vilket sött ansikte.
Han har verkligen blivit en lite snygging :)
Hur mycket väger han nu? Tänkte jämföra med lillskrutten jag behöll ur kullen :)
// Sofia
Ja han har blivit såå fin och go. Väldigt pigg och nyfiken…och älskar mat…äter allt :)) Han väger 162 +- beroende på hur exakt min våg är. Jämfört med Alex som väger 171 så ser han liten ut men han är ju lite yngre också, han kanske växer till sig. Men så är ju inte alla hamstrar lika stora heller.
Lille Doodle Dai här hemma är fortfarande jätteliten, väger endast 110g, men så otroligt söt och gosig :)
Att han fortfarande är så liten tror jag beror på att han hamnade efter så mycket i utvecklingen.
// Sofia
Såå fin! Älskar hans bläs ^^
Morotsbilden var ju bara för härlig..
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_