Kanelkullen (Bildtråd)
Gör väl en bildtråd också så att det inte blir allt för mycket babbel i säljestråden! ;)
Så here it comes.. ;)
// Nathalie

#13 Sööööta mamma-tjej.
Jag vill ha MINST tre bebisar, mängdrabatt och en tranpsort. You fix?

#23 Sötis-tjej.

#15 Jo men visst! 25kr rabatt för var tredje hamster! ;D haha! :P Transport, jo men jag ska nog ner till göteborg till sommaren tror jag! ;P Haha!
// Nathalie

Men var det rost-tjejen du skulle behålla själv?

#26 Ja helt klart! Hon och bö gula tösan blir det! Fast velar hit och dit på Scorti, men har till 87% bestämt mig. Men det går att lämna intresse. Om jag inte tar henne(fast det gör jag nog) och du inte vill ha henne så vill Birgitta Gutke ha henne. ;)
// Nathalie
I finland förkortas KH för LK och en semi korthårs hamster för LKS. Så man skulle ju kunna börja ha KHS för en korthårig semi hamster KH för en KH hamster
Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/

Men i Sverige kallar vi ju inte några hamstrar för semi.

#28 Haha var tvungen att läsa ditt inlägg 3 gånger innan jag fattade! Haha! Vadå börjar bli trött! ;P
Men jag tror inte hon är semi utan att det mer bara är rexet som lurar lite.. :)
// Nathalie
FY FAN VAD SÖTA !!!!
hade jag bott lite närmare hade jag smygit in hos dej å tagit kanelle

#33 äsch du har ju kusiner hemma hos dig! ;D
// Nathalie
Guuud vad söta! Rex är så himla fint, och på dessa färger och satin! :D 
Mvh Alicia.
jag vill ju ha in satinet igen så se nu till att fixa en sa till mej annars snor jag dina sötnosar.
de är ju så fina tom de små fulsnyggingarna. de blir fina sen, de är som den fula ankungen just nu.