Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 1392 ggr
Lojs
0

Köpa nät?

Jag ska få hem ett nytt akvarie idag som ska bli hamster- eller musbur och få tak av nät. Mitt fyrkantsnät med 1 cm hål som jag köpt på granngården är slut, nu skulle jag vilja ha 0,5 cm hål istället, för att vara riktigt säker på att det funkar för mössen.

Men var köper man det? Jag tycker det är sällan man ser nät alls och i en sån här liten stad som Varberg så vet jag knappt var jag ska börja leta när det inte finns på Granngården.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Wand
0

Tassar, för jag vill också veta!

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Magda
0

borde inte granngården kunna beställa hem det om du frågar?

jag har sett sådant på granngården i ystad iallafall Skrattande

LOLslashFREAK
0

#0 Vet du vad fyrkantsnätet du köpt på granngården heter i butik? Jag försöker hitta det på hemsidan när jag söker på nät men jag får inga bra resultat..

Galenpanna

Lojs
0

#3 Ingen aning, det är slut som sagt och jag minns inte vad det hette.
#2 Det får väl bli så om jag inte hittar det någonstans. Fanns inte på Cheapy och inte på Harald Nyborg i alla fall.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

UlrikaD
0

Fyrkantsnät brukar också kallas minknät.

guanabana
0

Lägger också en tass här. Kan vara värdefullt att veta vart man får tag på bra nät för framtida byggen som jag har funderat på. Oskyldig

LOLslashFREAK
0

#4 Okej, synd! Jag får kika runt lite till då ;)

#5 Åh tack! Det kan vara avgörande ^^

Galenpanna