Fotoprojekt - Smiley är modell!
I Foto A-kursen på skolan så är veckans topic "Vanligt vs. Ovanligt" så då bestämde jag mig för att fota söta lilla Smiley i sin vanliga miljö samt i en ovanligt miljö.
Såå, idag har hon suttit på en tallrik och sett söt ut medan jag lekt med kameran. 
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
båda bilderna blev jätte bra men jag gillar bild två mer :) Jätte söt hamster du har föresten :)
#3 Jag gillar också andra bilden skarpt, men jag valde bilden i första posten för att den passade in bäst till temat.
Tack! 
#7 Bra val,det var den bästa tycker jag. ;)
MVH Wilma
Jag tycker mestv om den där det står Life's a bitch eller så kan du ju skriva det som står längst ner på dina inlägg… I gotta keep breathing, because tomorrow the sun will rise. Who knows what the tide could bring?
#12 Hmm, det tänkte jag inte på faktiskt! Det känns dock som att det blir lite mycket text att få in, hmm. 
Tycker #10 var bäst! :)
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥
#13 Det är bara att göra texten mindre! , men den texten som är efter dina kommentarer är jätte bra vem har kommigt på den ? 
#14 Tackar, tror det lutar åt den också faktiskt.
#15 Ska försöka klura på det! Det är ett citat från en underbar film som heter Cast Away, och det sägs av den bästa skådespelaren genom tiderna - Tom Hanks. 
#16 Testa det och lägg upp det här vill se hur det ser ut … 
#10 Var bäst! (:
MVH Wilma
Jag tyckte om #10 bäst! 
Kul med en till som går foto A!
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
Måste också rösta för #10. Fiffigt koncept! 
#10 Jag gillade denna text bäst! Ok kanske låter grym! Men det är inte mer än bara sanning. Speciellt när det kommer till hamster..ok kanske inte tam hamstrar,men för de vilda är det så….Lite lärdom från de vilda..
Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/
Lifes a bitch passar inte in på bildtemat,inte de övriga förslagen heller…
Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/
#22 Hahaha ja precis!
Tyvärr är det ju dagens sanning.
Men jag fick bra respons ifrån Rich (fotolärare) i alla fall. Och Smiley lyckades slinka bort ifrån tallriken och ligger livs levande i ett hörn av sitt hem och sover!