Sippy-vattenflaska
Men åhh vad störigt att man måste plocka isär halva buren för att få loss Sippy vattenflaskorna.
Vet inte hur tillverkarna tänkte där egentligen. Man låter ju inte flaskan sitta kvar tills vattnet tar slut utan man vill ju byta till rent vatten dagligen.
Vi får se hur länge jag står ut med sippy flaskan, det var den enda med sugploppar som affären hade för tydligen saknar minidunor hål att fästa ståltråd i, det finns det på min mellanduna.
Finns det nån annan "vanlig" vattenflaska med sugploppsfastsättning?
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D
Man kanske kan göra en själv…? om man tar en bra "vanlig" vattenflaska och sedan köper sådana "sugploppstandborstar" bryter av tandborsten och limar på på flaskan, skulle det fungera tro?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag är en sån med tummen mitt i handen. Helt ohändig.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Magneter säger jag bara. Starka magneter och tejp så fixar du det lätt. ;)
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
Skall man använda b-c vitamin droppar i vattnet? Gör ni det?
Hur har ni fixat det med vattenflaskor?ni som har akvarium, samla-lådor, antonius-lådor eller liknande?
(jag har just införskaffat en samla låda som jag tänkte ha en eller flera avels-honor i…)
Är det någon annan som har en samla låda på 45L(tror jag att det är…)?hur många ryska vintervita skulle få plats i den?
orkar inte tänka själv när jag blev tvingad att ha back-intervall-träning, något jag aldrig mera gör om(den här veckan
)

Jag borrar i mina plastbackar. Och i akvarium har jag vattenflaskor med ögla på toppen så jag hänger upp dem i taket.
aha okej, ska testa
#5 Det där borde till och med jag kunna fixa. Sugploppar på akvarieavdelningen alltså. Perfekt.
Det blev till att gå tillbaka till fasttejpad vattenflaska i väntan på att jag tagit mig in till affären för att köpa bra sugploppar. Visade sig att hamstrarna inte kunde dricka ur sippyflaskan. De visste helt enkelt inte hur man gjorde och blev frustrerade.