Hamster iFokus

Hamster

Etiketthamster
Läst 1260 ggr
Michaela-N
0

Ovanligt högbrunstig hamster

Hahaha är ju bara tvungen att dela med mig av detta.

Min ena dvärgtjej Luna, snart 2 år, skulle passa perfekt som stjärnan i en hamsterporrfilm just nu…Flört

Hade henne ute på golvet en stund, men hon går och smeker sig på alla grejer som ligger framme. Min mobil, min tröja, ett kamerastativ… hon ställer sig på den och drar svansen uppåt…Obestämd Snuskis alltså. Flört

Och ibland när hon springer runt gör hon samma sak, hon stannar upp mitt i och drar upp svansen… för att inte tala om när man klappar henne på ryggen… SkrattandeSkrattande (Med viss censur i fall det är barn som läser detta)

Aldrig sett det förut på henne. Har det någon gång hänt er att en hamster varit så där väldigt…porrig av sig? Flört

mocchino
0

Låter ju mer som att hon springer runt och doftmarkerar faktiskt. Iom att hamstrar har doftkörtlarna på magen så måste dom ju bli lite lätt platta ner på marken för att sätta sin doft på saker och ting. :)

// Nathalie

Jessi87
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej!

Min tjejja brukar dra ryggen emot saker o ting. Och när hon är brunstig o man klappar henne på ryggen så åker mycket riktigt svansen rätt upp som en flaggstång ;) så kan hon stå sådär helt förstenad även fast ja slutat klappa henne :)

mocchino
0

#2 Du har en guldhamster va? :) Dom har ju doftkörtlarna på höfterna så det du beskriver att hon drar ryggen är hon som doftmarkerar. ;) När hon står stel som en pinne med svansen i luften är däremot hon som högbrunstar och väntar på karl! ;)

// Nathalie