Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 1193 ggr
Sagaaa
0

HAMSTER SÖKES

Söker en kelvänlig liten guldhamsterhona, helst under 2 månader.

Gära creme, cinnamon (ljusguldig liksom).

Hon får gärna vara lite "lat" och helst inte springa så mkt eftersom jag är VÄLDIGT ny på det här med guldhamstrar.

Hon ska vara hanterad och INTE bitas :)

Hör gärna av er i inlägget om ni har någon som stämmer in Flört

Roxie
0

Berätta gärna lite mer om dig själv. Vem du är, vart du bor osv :)

// Sofia

Alexinas
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag har en kull här hemma nu som blir leveransklar om ungefär en vecka. Har en cremehona som är till salu, om du är intresserad är det väl bara att höra av dig. L-undqvist@hotmail.com Du kan också titta in på hemsidan www.alexinas.weebly.com Glad

Sagaaa
0

Jag ringde och pratade med dig för några veckor sedan, du kanske minns? :)

Köpte till slut en uppfödarfödd Djuraffärshamster som har börjat bitas hela tiden efter inte ens en vecka hemma hos mej :/ knepigt värre, men har tänkt lämna tillbaka henne eftersom jag inte ens kan hantera henne längre :(

Så nu söker jag en "ny" hamsterhona, om man nu kan säga så?

Bor i göteborg, pluggar :) Har haft nakenmarsvin, undulater, gerbiler och ett dussin fiskar och är van vid djur, vet dock inte så mycket om just Guldhamstrar, men jag håller på och lär mig :)

Hamstern kommer att får mycket uppmärksamhet och bo i en duna och komma ut och springa av sig i lekhage varje dag.

Kort sagt tar jag hand om mina djur :D

Sagaaa
0

#2 Ska fundera ett tag, men kanske :)

Roxie
0

Ja, det minns jag :) Jag har ju min E-kull där några är otingade. I morgon bör jag veta exakt vilka som är till salu :)

// Sofia

Amun-Ra
0

Och jag har en leveransklar kraftig och fin liten änglapojk som skulle vilja hitta nytt hem…

BlommaAnnicas Hamsteruppfödning Blomma

http://superpawshamstrar.blogspot.fi/

Sagaaa
1

#5 Okej, Tack så mycket :)

Sagaaa
0

#6 vad har han för färg? Glad

Amun-Ra
0

#8 Han är en nf mörk LH! Helt bedårande söt! Han är den ända kvar från kullen som föddes 6 Augusti.

BlommaAnnicas Hamsteruppfödning Blomma

http://superpawshamstrar.blogspot.fi/

Sagaaa
0

#9 Ska vänta och se om Sofia har någon liten flicka kvar frrån E-kullen först:) Men guuud så söt han verkar (älskar långhår!!)

Sagaaa
0

putt putt :)