Chokladbollen Malibu
Min choklad satin LH hona har inte heller någon tråd här. Skäms på mig!
Hon kommer från Ulrika Dahl och är född 2011-03-20. Föräldrarna heter Tazzar's Pixie Palsternacka och Exentrion's Fuhrion.
Hon är väldigt personlig, älskar att komma ut och springa i hagen men har även perioder när hon bara vill ta det lugnt. Snäll och mysig är hon. 
Tror att denna bilden är tagen första eller andra dagen hos mig.
Guud så söt liten tjej! Ulrika har absolut dom bästa chokladerna tycker jag :D
och vad roligt :D tycker hon är duktigt :)
Åååhhh så fiiin, jag har blivit väldigt svag för choklader. 
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Men åh herregud, blir ju helt kär…helt underbar liten chokladboll

Åh, vad söt hon är!
Tack för de snälla kommentarerna.
Fast sitter här och funderar, varför har jag själv ingen choklad från mig då?
Indirekt är det ju Monicas choklader också i och med att pappan är från henne. Och några av hennes choklader har mina hamstrar bakom. Perfekt sammarbete.
#14 Med tanke på alla bilder jag sett på alla små gullnosar från dig så kan du förvänta dig att jag bara "råkar" komma förbi och plocka med några i fickan…
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

#15 Ring innan, så får du fika också.

Syster med min Magnolia?! :D Måste det väl vara iom samma föräldrar och samma födelsedatum! ;) Thihi!
// Nathalie

#17 Alla Californien-barnen hör ihop.

#18 Jag trodde hon kom från en blomkull. 
// Nathalie
#12 Tack! Jag är själv svag för choklad. Kanske inte så svårt att lista ut då fem av mina nio hampisar är chokladkakor. 
#13 Tack! :D
#14 Ja, hon är bedårande.
Du får väl spara en choklad nästa gång du får någon i en kull. Eller ta en av Malibus bebisar. 
#17 Åh, visste inte att du hade en ur den kullen. Roligt! 

#20 Jo jag övertalade Ulrika att lämna över Magnolia till mig. Hon är choklad skp/vit kh rex. :) Hon ska få gå på dejt med en gul hane så fort hon behagar att brunsta. Hon är den av mina som brunstar som hon ska men jag lyckas alltid vara borta eller upptagen just då hon vill para sig! :P
// Nathalie
#21 Skp/vit som är så fint!
En gul hane låter inte helt fel! Kommer bli dregelvarning på dom ungarna. :o
Jag sitter faktiskt just nu och hoppas att Malibu ska brunsta. Det är en sån dag idag. Hon luktar lite brunst nu men ställer inte upp sig när man petar på henne så jag hoppas att hon ska börja högbrunsta snart så hon kan få träffa en av mina chokladhanar. :)

#19 Nepp, gator i Hollywood.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Härlig höstbild! 
Mvh Alicia.

#24 Men åh, så fint!
Åh jag älskar choklad med satin! Så fint!
MVH Wilma
Sycamore,aka Mr More vinkar glatt åt syrran!
Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
GUD så underbar bild!! Älskar bakgrunden, vilket super jobb du gjort med "studion"! *tummen upp för naturliga miljöer*
Såååå fin, gillar svamparna också!! 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Oohh, hur gör du för att få till den där "drömmiga" tonen i alla bilder? Vill också kunna fotografera så fina bilder inomhus!
/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!
#32 Aw, tack! :) Det var bara roligt att bygga upp det, haha.. Svamparna är såna vi haft i en adventsljusstake från början. xD
#33 Kul att du gillar mina bilder! :) Det jag tycker gör stor skillnad i bilderna är att använda en extern blixt. Jag brukar rikta blixten åt ett annat håll för att få lite mjukare och lugnare ljus i bilderna. 
#34 jag misstänkte nästan det! *måste köpa ett, och ett stativ så jag slipper åla omkring på golvet hahaha*
Nae jag har velat ha en ända sen jag skaffade kameran, men har inte råd med en xD (betalar fortfarande av kameran, som jag köpte av min kusin haha!)
fast jag förstår mig inte riktigt på externa blixtar :P
Okej ska kolla upp det! Jo jag vet, man lär sig bäst genom att testa sig fram :)