Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 1228 ggr
[Sotis00]
0

Varsågod! =)

Om ni vill ställa frågor om mig eller min Hamster så får ni göra det :)

Lojs
2

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag vill veta om du har tillstånd att använda texterna som du kopierat härifrån: http://www.dianthushamster.se/Guldhamstern.html utan att ange det som källa.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

[Sotis00]
0

Jag har tillstånd.

Lojs
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Då ska du skriva att du har tillstånd att använda texten och var den kommer ifrån/vem som skrivit den.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

[Sotis00]
0

Okej.

UlrikaD
0

Jag tror inte Eva har gett tillstånd att kopiera hennes texter utan att skriva hennes namn under. Möjligtvis att man kan länka till hennes hemsida.

Så hade jag gjort iallafall.

[Sotis00]
0

Det är Eva som har skrivit texten. Det är INTE jag som har skrivit texten, jag har bara kopierat den..

GrönGul
0

Men man måste fråga om man får använda en text som en person har skrivit. Annars kallas det stöld!

Du måste ALLTID ange källa eller namn på den som har skrivit det du har kopierat! Om inte, så kan personen som originalt gjort texten stämma dig för stöld.

Wand
0

Det gäller även till t.ex skolarbeten, man måste ange källan för originaltexten om man inte skriver om texten själv.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?